Kreće bitka za slavne osobe i influencere na društvenim mrežama

Snapchat želi privući što veći broj influencera i slavnih osoba te su najavili kako će popularnim korisnicima omogućiti pristup puno većem broju analitičkih podataka.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 16.02.2018. / 12:10

Snapchatove naočale (Foto: AFP) (Foto: Afp)

Nakon uspješnog posljednjeg kvartala u kojem je Snap nadmašio financijska očekivanja analitičara te su dodali skoro 9 milijuna aktivnih dnevnih korisnika, Snapchat sada kreće u borbu za slavne osobe i tzv. influencere, odnosno osobe s velikim brojem pratitelja koje brendovi često plaćaju za reklamiranje usluga.

Nakon što je Instagram kopirao najpopularniju opciju Snapchata Stories, veliki broj korisnika odlučio je svoje priče nastaviti objavljivati samo na Instagramu, dok im je Snapchat pao u drugi plan, a slavnim osobama i influencerima veliki problem ove društvene mreže bio je što nisu imali pristup detaljnim analitičkim podacima, tako da ni brendovi koji su ih plaćali nisu znali koliko su njihove kampanje uspješne.

To bi se uskoro trebalo promijeniti jer su iz Snapa najavili kako će s najpopularnijim korisnicima i slavnim osobama koje koriste njihovu društvenu mrežu u budućnosti davati pristup detaljnijoj analitici vezanoj uz njihove objave. Odabrani korisnici tako će imati pristup podacima poput broja ukupnog pregleda priča, koliko su korisnici vremena gledati određenu priču, kao i, što je brandovima naročito važno, podacima o lokaciji i godinama gledatelja. Dosad su korisnici mogli vidjeti jedino ukupan broj pregleda aktualne priče, odnosno sadržaja koji nestaje sa Snapchata 24 sata nakon objave.

Instagram već skoro dvije godine poslovnim korisnicima i dijelu korisnika s velikim broj pratitelja omogućava pristup takvim podacima, stoga ovim potezom Snap kreće u bitku za influencere i poznate osobe koji su Snapchat zamijenili s Instagramom. Bit će zanimljivo vidjeti kako će poznate osobe i brandovi zaista reagirati na ovaj Snapov potez i hoće li, sada kada imaju detaljne analitičke podatke, dati još jednu šansu ovoj društvenoj mreži.

Još jedan od poteza kojim je Snapchat pokušao povećati svoj utjecaj i broj korisnika i oglašivača jest i nedavni redizajn, no velik broj korisnika kritizirao je ove promjene i žele povratak starog dizajna – izvršni direktor Evan Spiegel poručio im je kako ipak više nema povratka na staro te moraju prihvatiti i priviknuti se na novi dizajn.

Izvor: CNN


 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti