Lociraj Popust na iPhone preuzelo 7.500 ljudi u dva tjedna, a sada je dostupan i na Androidu

Više od 7.500 ljudi preuzelo je mobilnu aplikaciju 'Lociraj Popust' na svoj iPhone u svega dva tjedna, a od danas je ona dostupna i na Android Marketu.

Zimo Zimo Ivan Klarić | 24.11.2011. / 09:55

Lociraj Popust na iPhone preuzelo 7.500 ljudi u dva tjedna, a sada je dostupan i na Androidu

Više od 7.500 ljudi preuzelo je mobilnu aplikaciju 'Lociraj Popust' na svoj iPhone u svega dva tjedna, a od danas je ona dostupna i na Android Marketu.

Brojka je to koja ovoj aplikaciji, obzirom da je do sada bila dostupna samo za AppStoreu, daje epitet najbrže rastuće platforme za mobilno oglašavanje u Hrvatskoj.

Lociraj Popust pronalazi prodajna mjesta koja nude određene proizvode i usluge po sniženim cijenama, a s obzirom na trenutnu lokaciju korisnika. Korisnik prema vlastitoj želji i potrebi može pretraživati popuste u krugu kilometar, pet, deset, pa sve do petsto, i to prema kategorijama i potkategorijama koje će mu pomoći pri pronalasku točno određenog proizvoda.

Trgovac zna što korisnik trenutno želi

Ono što Lociraj Popust čini inovativnom aplikacijom jest alarm na proizvod. Korisnik može kreirati alarm prema ključnim riječima koje opisuju proizvod koji planira kupiti u budućnosti, a on će zazvoniti kad netko spusti cijenu tog proizvoda.

Svi poslovni partneri Lociraj Popusta, odnosno oglašivači imaju uvid u kreirane alarme, odnosno u trenutne želje korisnika te prema njima mogu kreirati nove popuste na prodajnim mjestima.

Odlična reakcija korisnika

Aplikacija je na App Storeu dostupna od 3. studenog, a obzirom da je od danas i na Android Marketu, upitali smo osnivače aplikacije što se događalo u proteklih mjesec dana.

- Korisnici smartphone uređaja definitivno su prepoznali ovu aplikaciju kao koristan alat. Samo u prva dva tjedna aplikaciju je preuzelo nešto više od 7.500  korisnika iPhone uređaja, a od danas je ona dostupna i korisnicima smartphone uređaja koji rade na Android operativnom sustavu pa se očekuje još snažniji rast - ističe Dean Dragičević, jedan od osnivača aplikacije.

Oglašavanje za 1 kunu

Na pitanje, kako su marketinški kadrovi hrvatskih kompanija reagirali na velik potencijal ove aplikacije, Dragičević ističe kako je odaziv dobar, obzirom na činjenicu da lokacijski marketing većini kompanija još uvijek predstavlja neotkriveno područje.

Na Lociraj Popust u tijeku je promotivna cijena oglašavanja od 1 kunu za oglase koji se prikazuju do 31.01.2012. godine.

- Smatramo da je doseg koji 'Lociraj Popust' nudi oglašivačima zaista ogroman, što dokazuju i brojke, koje rapidno rastu iz dana u dan. Oglašivači su aplikaciju definitivno prepoznali, što dokazuju i svakodnevni novi popusti - navodi Dragičević te dodaje kako snažna ekspanzija oglasa tek slijedi, jer tvrtke s vremenom sve više razmišljaju i educiraju svoj kadar o mobilnom marketingu.

U tome definitivno ima nešto, jer mobitel je čovjekov najosobniji tehnološki 'prijatelj', a 'Lociraj Popust' je način kako da potencijalni kupac bude najbrže informiran o popustu.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti