Snap ponovno razočarao, a Spiegel najavio redizajn Snapchata

Nakon trećeg uzastopnog kvartala u kojem je Snap(chat) razočarao s prihodima i brojem korisnika, Evan Spiegel najavio je redizajn aplikacije

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 08.11.2017. / 07:33

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Snap je ponovno razočarao analitičare s Wall Streeta te je u trećem kvartalu ostvario prihode koji nisu ispunili ionako skromna očekivanja vezana uz poslovanje te kompanije. U ovom tromjesečnom razdoblju Snap je zabilježio prihode od 208 milijuna dolara, što je oko dvanaest posto manje u odnosu na 237 milijuna kolika su bila očekivanja te su tijekom ovog perioda ostvarili gubitak od 443 milijuna dolara. Osim velikog minusa u poslovanju, još jedna brojka kojom svi u Snapu mogu biti razočarani jest i porast broja korisnika Snapchata – broj dnevnih korisnika povećan je samo za 4,5 milijuna i sada iznosi 178 milijuna aktivnih dnevnih korisnika.

Ovo je treći kvartal zaredom u kojem je Snap razočarao s prihodima i brojem korisnika, što se odmah odrazilo i na cijenu dionice koja je u trgovanju nakon zatvaranja burzi potonula za skoro dvadeset posto. U prvih devet mjeseci Snap je ostvario 539 milijuna dolara prihoda, što je ispod svih očekivanja jer su neki investitori i analitičari očekivali kako će ta brojka za 2017. iznositi milijardu, odnosno 1,1 milijardi dolara.

Jedan od načina na koji Evan Spiegel i ekipa iz Snapa žele preokrenuti situaciju, povećati prihode i broj korisnika jest redizajn aplikacije. U obraćanju investitorima Spiegel je rekao kako često čuje koliko je dijelu ljudi teško shvatiti i koristiti Snapchat, zbog čega već neko vrijeme rade na novoj aplikaciji koja će biti jednostavnija i, nadaju se u ovoj kompaniji, rezultirat će povećanjem broja korisnika.

Zanimljivo, Spiegel je upozorio investitore kako je teško procijeniti koliko će se ponašanje korisnika promijeniti s novim dizajnom aplikacije te bi ovaj novitet mogao kratkoročno poremetiti njihov dosadašnji način poslovanja, no spreman je riskirati jer vjeruje kako će se taj rizik dugoročno isplatiti. Upozorio je i kako bi redizajn na kojem rade mogao donijeti i neke negativne posljedice, odnosno Snapchat bi mogao izgubiti svoj cool faktor i odbiti dio dosadašnjih korisnika.

Osnivač Snapchata nije rekao kada možemo očekivati novi izgled aplikacije nakon kojeg bi se, čini se, puno toga moglo promijeniti i nakon kojeg bi ova kompanija mogla krenuti u pozitivnom smjeru ili bi je dio vjernih korisnika koji su godinama slali snapove mogao napustiti.

Izvor: The Verge
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti