Tin Kadoić: Novi Airbnb logo je dobar smjer kompanije

Prije tjedan dana Airbnb je predstavio novi vizualni identitet, samim time i novi logo koji je privukao brojne kritike, većinom radi sličnosti s kompanijom Automotive.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 22.07.2014. / 14:06

Tin Kadoić: Novi Airbnb logo je dobar smjer kompanije

Prije tjedan dana Airbnb je predstavio novi vizualni identitet, samim time i novi logo koji je privukao brojne kritike, većinom radi sličnosti s kompanijom Automotive. 

Internetom još dan danas kruže razno razne verzije Airbnb-ovog logotipa, no činjenica je da je danas vrlo teško napraviti unikatan i potpuno drugačiji logo. Svjedočili smo tome kada je nekadašnji iSTUDIO predstavio svoj vizualni identitet za Degordian, svjedočili smo i sada sa Airbnb-om. 

S obzirom da nisam stručnjak na ovom području, upit sam poslao Tinu Kadoiću, kreativnom direktoru digitalne agencije Brlog koji mi je ispričao svoje mišljenje o novom identitetu Airbnb-a. 

High profile kompanije uvijek su pod povećalom, a pogotovo u trenutku velikih promjena. Pomak od starog vizualnog identiteta pohvalan je, no primarno zbog banalnog starog logotipa. Razmišljanje dizajnera iz Londonskog DesignStudio-a išlo je u dobrom smjeru no ogroman previd gotovo identičnog znaka kompanije Automotive najveći je problem rebrandinga.

Tin Kadoić: Novi Airbnb logo je dobar smjer kompanije

Izvor deezen

Ne bi išao toliko daleko i usudio se raditi usporedbe koje haraju na internetu, no smatram da je želja za kreiranjem univerzalnog, prepoznatljivog znaka pravi put za Airbnb. Primjeri toga jasno su vidljivi na 3D reprezentaciji - privjesku za ključeve. 

Tin Kadoić: Novi Airbnb logo je dobar smjer kompanije

Što se tiče dizajna same stranice, Tin kaže kako je naslovnica manje preglednija nego prije, jer je glavni element pretraživanja trebao ostati naglasak na pretraživanje lokacija. 

“Svakako mislim da je bitnije staviti fokus na proteste u određenim gradovima - pogledajte kako su građani NY reagirali na kampanju Airbnba. Sa druge strane, pohvalne su njihove aktivnosti za vrijeme elementarnih nepogoda u kojima se odriču svoje provizije. Sama problematika vezana uz lokalnu regulativu plaćanja davanja i pristojbi može imati puno veći efekt na identitet od samog grafičkog znaka. “ 

Dakle, priča o Airbnb-u ide dalje i sumnjamo da će se nešto promijeniti. Kompanija je krenula na novi put i očito ima dobar razlog zašto logo izgleda kako izgleda i zašto su se odlučili baš za tu verziju. Kritika će uvijek biti, kao što kaže i sam Tin, no činjenica je da se i veliki igrači moraju mijenjati s vremena na vrijeme.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti