Zakoračili smo u digitalno doba: Ono što je prije nekoliko godina bilo nezamislivo, sada je dio svakodnevice

Menadžeri velikih tvrtki i svjetski poznatih, ali i domaćih brendova okupili su se u Zagrebu na konferenciji o digitalnom oglašavanju i marketingu. Riječ je o području u koje tvrtke ulažu milijune.

Sanja Vištica | 17.11.2017. / 08:05

S konferencije o digitalnom marketingu u Zagrebu (Foto: Dnevnik.hr)
S konferencije o digitalnom marketingu u Zagrebu (Foto: Dnevnik.hr) (Foto: DNEVNIK.hr)

Menadžeri velikih tvrtki i svjetski poznatih, ali i domaćih brendova okupili su se u Zagrebu na konferenciji o digitalnom oglašavanju i marketingu (damconf). Riječ je o području u koje tvrtke ulažu milijune.

Do sada je u virtualnom svijetu najčešći problem bio zaštita osobnih podataka. Za one koji ih povrijede, Europska unija sprema drakonske kazne.

Nova direktiva EU koja će u svibnju stupiti na snagu zabranjuje korištenje podataka za one svrhe za koje korisnik izričito nije dao pristanak.

Recimo igrate nagradnu igru i morate dati svoje podatke i ti podaci se mogu koristiti samo za tu nagradnu igru jer ako će se koristiti dalje za neke baze, newslettere, onda se stvarno spremaju velike kazne, govori Dino Kharboutly, voditelj marketinga u tvrtki Setcor.

Koje će ići i do dvadeset milijuna eura.

Instagram, Twiter, Facebook profili puni su osobnih podataka i broje sve više korisnika. Kolika je moć društvenih mreža, najbolje svjedoči podatak da je samo putem Facebook stranice Supertalenta Nova TV u prošlom tjednu dosegnula više od 2 milijuna korisnika.

Biti u korak s tehnologijom danas je imperativ, poručili su lideri najvećih svjetskih brendova.

Digitalno doba je sad stvarnost, više nije riječ samo o trendu. Kompanije ulažu sve više i više novca u digitalne medije i digitalnu tehnologiju, govori Jarismar Ferreira, direktor digitalnog marketinga Coca-Cole.

Ono što je prije nekoliko godina bilo nezamislivo, danas je već dio programa Nove TV. Gledatelji su se u to mogli uvjeriti i na prošlim izborima kada je cijela redakcija bila dio virtualne stvarnosti. 

Hrvatskom prosječnom korisniku društvenih mreža ne može proći dan bez da ga barem kroz jedan kanal ne 'pogodimo' porukom s nekog od profila Nove TV, ističe Maja Blumenšajn, voditeljica digitalnog marketinga Nove TV.

U ovom trenutku nudimo mogućnost plasiranja poruka na svim kanalima - od televizije preko digital,a preko weba i društvenih mreža, dodaje Nikica Škunca, direktor odjela novih medija Nove TV.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr
 

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti