Vizual koji nas vodi u budućnost

Vizualni identitet za futurološku konferenciju u realnom vremenu i u izravnoj vezi s komunikacijom na Twitteru gradi i razgrađuje viziju budućnosti.

PR | 13.06.2018. / 17:15

Future Tense (Foto: PR) (Foto: PR)

Kako ćemo živjeti i poslovati u budućnosti? - glavno je pitanje na koje će nam odgovor dati četiri svjetski poznata futurologa u Zagrebu na Future Tensu. Vizualni identitet konferencije Future Tense prati njezinu autentičnost te odstupa od svega uobičajenog što smo do sada viđali, kako u Hrvatskoj tako i na svjetskoj sceni.

S obzirom da budućnost možemo samo predviđati pa je tako vizual Future Tensa nepredvidiv i stalno aktivan, a ovisi o komunikaciji na društvenoj mreži Twitter. Ovisno o zastupljenosti određenih riječi tj hashtagova na Twitteru, generira se animacija, a počinje s rotacijom kocke koja se rastavlja, tražeći odgovore izvan okvira poznatoga, jednako kako to čine futurolozi. Dizajneri su htjeli dati svoj odgovor na pitanje kako će izgledati budućnost pa su osmislili jedinstveni vizual koji gradi viziju budućnosti vlastitim simboličkim jezikom, a sve počinje s dvije točke koje predstavljaju robotske oči – pogled u budućnost.

Nikola Žinić, Chief creative officer agencije Bruketa&Žinić&Grey koja stoji iza vizualnog identiteta izjavio je: Mi smo se kao agencija ovim vizualnim identitetom također stavili u poziciju futurologa i dali odgovor na pitanje koja je naša vizija vizualnih identiteta u budućnosti. Vidimo ih kao dinamične i promjenjive u odnosu na podatke prikupljene na različite načine. U ovom smo slučaju odabrali Twitter kao izvor podataka u vidu određenih hashtagova koji s obzirom na svoju pojavnost utječu na izgled znaka pa on tako nikada nije isti. Kao što je teško predvidjeti budućnost, tako je teško predvidjeti kako će izgledati Future Tense znak.

Future Tense (Foto: PR) (Foto: PR)

Samo neki od hashtagova koji utječu na promjenu vizualnog identiteta konferenciju su: future, business, foresight, innovation, change, machine learning i sustainability.

Konferencija Future Tense autorski je projekt agencije Komunikacijski laboratorij čija je namjera potaknuti hrvatsku poslovnu javnost na promišljanje o mogućnostima primjene futuroloških predviđanja u poslovanju. Morgaine Gaye, Gerd Leonhard, David Birch i Aric Dromi futurolozi su koji će govoriti o generalnim predviđanjima, pametnim gradovima, budućnosti plaćanja i predviđanjima vezanima za industriju hrane.

Osim po nesvakidašnjoj tematici i vizualnom identitetu, konferencija je posebna po tome što je određen broj kotizacija moguće kupiti putem kriptovaluta: Bitcoina, Ripplea i Ethera.

Pogledajte vizual Future Tensa i saznajte više informacija o konferenciji na www.futuretense.eu

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti