Jeste li promijenili postavke privatnosti na Facebooku?

Usprkos velikom skandalu s privatnosti, korisnici ne samo da ne brišu profile s ove mreže, već niti ne mijenjaju postavke privatnosti na ovoj mreži

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 14.04.2018. / 07:53 komentari
Facebook (Foto: AFP) (Foto: Afp)

Mark Zuckerberg i Facebookovi problemi s privatnosti već su tjednima jedna od glavnih tema svjetskih medija, a sve je kulminiralo ovog tjedna kada je šef Fejsa tijekom dva dana proveo deset sati odgovarajući na pitanja zastupnika Kongresa. Njegovi odgovori nisu nam otkrili nikakve revolucionarne novitete, no za ovu je kompaniju najbitnije da nisu otkriveni novi skandali te su zaposlenici Facebooka i investitori zadovoljni s načinom na koji se Zuckerberg držao i odgovarao na pitanja.

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Ruski vojnik se predaje dronu Prvi takav slučaj Jedan od najbizarnijih trenutaka suvremenog ratovanja: Ruski vojnik predao se dronu Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Osim kritika Zuckerberga i njegove kompanije, posljednjih tjedana internetom se raširio i #DeleteFacebook pokret te je dio korisnika pozvao na brisanje profila na ovoj mreži, a neke poznate osobe poput Jima Carreya i Stevea Wozniaka zaista su obrisali svoje profile. Također, stručnjaci za sigurnost nakon ovih su skandala pozvali sve korisnike na provjeru i uređivanje postavka privatnosti kako bi bili sigurniji na Facebooku i zaštitili svoje podatke s ove mreže.

No, dok su mediji, političari i poznate osobe napadali i kritizirali Facebook i njegovog šefa, čini se kako se za većinu korisnika ove mreže ništa nije promijenilo. Naime, većina običnih korisnika, čak i ako su njihovi podaci završili u rukama Cambridge Analytice ili nekih drugih kompanija koje nisu trebale/smjele imati pristup tim podacima, nije uopće reagirala na ove probleme jer nisu osjetili nikakve direktne negativne posljedice curenja tih podataka.

Nedavno je tako objavljeno kako je broj ljudi koji su izbrisali svoje profile zanemariv te da su kompanije, osim nekoliko izuzetaka, nastavile koristiti ovu mrežu i oglašavati se na njoj kao i prije.

Novi podaci koje je s novinarima podijelila potpredsjednica globalnih marketinških rješenja Facebooka Carolyn Everson pokazuju još jednu zanimljivu stvar – ne samo da korisnici nisu izbrisali svoje profile s Facebooka, već većina njih nije niti promijenila postavke privatnosti.

Izvor: Engadget


 

Vezane vijesti