Analitičari procjenjuju vrijednost Snapchata na čak 40 milijardi dolara

Snapchat, odnosno Snap sljedeće godine izlazi na burzu, a dok oprezni analitičari procjenjuju njegovu vrijednost na 25 milijardi dolara, optimisti se razbacuju ciframa od 40 milijardi dolara

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 28.10.2016. / 08:59

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Snapchat, koji je nedavno promijenio ime u Snap Inc., priprema se za izlazak na burzu koji se očekuje tijekom prvog kvartala sljedeće godine. Glasine o izlasku na burzu kruže mrežom već neko vrijeme te, prema informacijama 'ljudi koji su upoznati sa situacijom' i koji žele ostati anonimni, ova kompanija planira skupiti četiri milijarde dolara koje su joj potrebne za daljnja ulaganja i širenje poslovanja. Bit će posebno zanimljivo vidjeti kolika će biti vrijednost IPO-a Snapa, odnosno na koliko će banke procijeniti vrijednost ove kompanije kada krene trgovanje njihovim dionicama na burzi. Mišljenja analitičara su različita, a trenutna predviđanja većine njih kreću se između 25 i 35 milijardi dolara, no oni najoptimističniji govore o cifri od čak 40 milijardi dolara.

Iz Snapa, naravno, nisu htjeli komentirati ove informacije te je sigurno da ćemo tijekom sljedećih mjeseci čitati brojne glasine o potencijalnoj vrijednosti ove kompanije prilikom izlaska na burzu. Kada je prije četiri godine Facebook izašao na burzu, procijenjena vrijednost kompanije iznosila je 104 milijarde dolara, a iako je tijekom sljedećih mjeseci cijena dionice, odnosno vrijednosti kompanije konstantno padala, danas ona iznosi više od 370 milijardi dolara. na Bloombergu napominju kako je ova godina bila prilično loša što se tiče izlaska (američkih) tehnoloških kompanija na burzu, tako da su očekivanja od Snapa jako velika i vjeruju kako bi njihov IPO mogao biti pozitivan znak i za druge IT kompanije koje razmišljaju o izlasku na burzu. Snap je počeo kao aplikacija za dijeljenje selfija i videozapisa koji brzo nestaju s telefona korisnika, a danas se ova aplikacija pretvorila u medijsku platformu koja je vrlo zanimljiva oglašivačima te bi, nakon što su 2015. od oglašavanja zaradili skoro 60 milijuna dolara, ove godine ta cifra mogla narasti na 350 milijuna dolara.

Izvor: Bloomberg

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti