CRO Commerce otkriva što i kako kupuju Hrvati na internetu te kako su im se promijenile navike tijekom pandemije

Prema istraživanju koje je provela Udruga eCommerce Hrvatska, 36 % Hrvata kupuje online barem jednom mjesečno, dok svaki peti Hrvat kupuje na internetunekoliko puta tjedno.

Zimo Zimo | 08.09.2021. / 15:50

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Udruga eCommerce Hrvatska organizira treću po redu, CRO Commerce konferenciju koja će se 8. listopada održati u Zagrebu. Povodom konferencije, napravljeno je novo istraživanje online kupaca čiji će rezultati biti prezentirani na samoj konferenciji koju će biti moguće pratiti uživo ili online.

CRO Commerce 2021 je treća konferencija u organizaciji trgovaca, što znači da će većina predavača i panelista biti upravo ljudi koji se bave trgovinom odnosno vlasnici i voditelji webshopova, te nuditelji usluga za trgovce.

Što se promijenilo u navikama online kupaca uslijed epidemije? Kako smo unatoč lockdownu uspjeli ostati povezani? Kako se razvijaju novi načini plaćanja, koje novitete planiraju dostavne službe? Kako uspješno surađivati s influencerima na svim platformama? Koje nove zakonske promjene nas očekuju u domaćem i cross-border trgovanju? To su samo neka pitanja na koja će sudionici konferencije dobiti odgovore. Također, imat će priliku saznati kako ostati povezani sa svojim kupcima – bez obzira prodaju li online ili offline.

Slika nije dostupna Koliko često Hrvati kupuju na internetu? Trećina barem jednom mjesečno, petina čak nekoliko puta tjedno

Konferenciju će otvoriti predsjednik udruge, Marcel Majsan, prezentiranjem istraživanja koje je Udruga provela u suradnji sa svojim članovima, web trgovcima. Ovi rezultati će otkriti kakvo je post-lockdown stanje ecommercea u Hrvatskoj – je li se promijenila učestalost kupnje hrvatskih online kupaca, što najčešće kupuju, što ih najviše motivira na kupovinu i slično.

Odmah nakon toga slijedi predavanje glavnog govornika, Tea Širole, koji će pričati o velikom uspjehu i razvoju Glovo aplikacije u toku pandemije.
Slijede zanimljivi paneli na temu online naplate, logistike, influencera i zakonskih promjena, kao i najava prve oznake povjerenja koju priprema udruga eCommerce Hrvatska za svoje članove u suradnji s nizozemskom tvrtkom Trustprofile.

Na kraju konferencije pozornicu preuzimaju stručnjaci koji su ocjenjivali webshopove članova Udruge, a koji će podijeliti nagrade za najbolje među njima, te otkriti u čemu većina njih griješi (eComm Awards).

Idući dan je rezerviran isključivo za online radionice s aktualnim temama iz ecommerce svijeta, koje uključuju postavljanje pitanja i konzultacije unutar malih fokusiranih grupa. Neke od tema su psihologija prodaje, UX-a na webshopu, buyers journey itd.

Udruga eCommerce Hrvatska inače okuplja preko 500 webshopova, a bavi se informiranjem i edukacijom web trgovaca, zbog čega uskoro pokreću i edukacijski portal za svoje članove.

Ulaznice za konferenciju moguće je kupiti na web stranicama, uz napomenu da su besplatne za punopravne članove Udruge. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti