Domaća brza i zarazna retro arkadna pucačina Speed Limit službeno izlazi sredinom veljače na svim platformama

Speed Limit arkadna je pucačina koja podsjeća na najbolje igre 1990-ih godina, a sva je grafika pomno osmišljena i crtana rukom za još bolji retro dojam.

Martina Čizmić | 19.01.2021. / 16:29

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Zagrebački studio za videoigre, Gamechuck, objavio je datume izlaska svoje nove arkadne pucačine - Speed Limit.

Igra koja svojom radnjom i grafikom podsjeća na igre s počekta 1990-ih, svjetlo dana ugledat će prvo na servisu PlayStation (16. veljače), Steamu (17. veljače), Nintendu (18. veljače) te Xboxu (19. veljače).

Očekivanja su nam najveća do sada. Naše prethodne igre izašle su samo za PC (All You Can Eat na Steamu i vApe Escape na Humble Bundleu / Steamu), ali zbog sales and bundles su se kroz par godina odigrale nekoliko desetaka tisuća puta. Zbog pomoći od izdavača i ozbiljnijeg marketinga, ali i izlasku na svim konzolama u istom tjednu, očekujem oko 100.000 prodanih kopija u prvoj godini kroz sve konzole, što je za igru od 10 dolara milijunski uspjeh, rekao je za Zimo direktor Gamechucka, Aleksandar Gavrilović.

S obzirom na to da su demo za Speed Limit izbacili pred gotovo godinu dana, zanimalo nas je što se od tad do finalnog izdanja igre promijenilo.

Demo smo izbacili još prije skoro godinu dana i od tada do kraja razvoja smo popravljali i demo i samu igru pametno važući povratne informacije igrača. U zadnjoj fazi osiguranja kvalitete smo odlučili predstaviti gotovu igru uzorku od nekoliko stotina igrača putem agencije G.Round kako bi ju oni odigrali i dali svoje mišljenje. Igrači su najviše isticali igrivost (gameplay) kao najbolji dio igre. Jednom kad bi se uživjeli u igru, bilo im je teško prestati igrati. Prosječna ocjena igre je bila oko 4.4, a budući da smo od tada do danas uvažili još dosta feedbacka, smatramo da će igra, kao i svaka naša igra do sada, imati barem Very Positive ocjenu na Steamu, otkrio je visoka očekivanja Gavrilović.

S obzirom na to da je brzina vrlina prilikom igranaj ove igre, zanimalo nas je razmišljaju li možda o verziji za mobilne uređaje.

Mobilna verzija još nije u planu, budući da je igra primarno fokusirana na core gamer publiku i zbog svoje težine nije casual kao što bi se očekivalo od mobilnih igara, tako da ćemo Speed Limit vrlo vjerojatno od mobilnih platformi gledati samo na Switchu, pojasnio je na kraju Gavrilović.

Želite li isprobati Speed Lilmit i prije izlaska, još uvijek vam je dostupan demo na Steamu, da budete spremni za punu igru sredinom veljače.  

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti