Huawei i GAC Group rade na pametnom automobilu

Iako konkretni detalji nisu poznati, vozilo bi trebalo imati četvrti stupanj autonomije kao i neke nove i uzbudljive energetske mogućnosti.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 02.08.2021. / 12:21

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Nakon što je Trump spriječio Huaweijevu dominaciju na mobilnom tržištu, kineska kompanija okrenula se drugim tehnologijama i tržištima poput - automobilskog. Nedavno su najavili suradnju s još jednom kineskom tvrtkom, proizvođačem automobila GAC Groupom s kojom će razvijati pametni SUV koji bi se na tržištu trebao pojaviti za dvije godine.

Slika nije dostupna Huawei najurio jednog od svojih šefova zbog toga jer je Teslina vozila javno nazvao "strojevima ubojicama"

U skladu s trendovima na tržištu, automobil će pokretati, naravno, električni motor (ili motori), a njegov glavni adut trebala bi biti - autonomnija. Iako se ne spominje potpuno autonomni automobil, to bi vozilo trebalo imati četvrti nivo autonomije zahvaljujući kojem bi računalo gotovo u potpunosti i bez potrebe za inputom od strane vozača upravljalo automobilom.

Osim autonomije u vožnji, iz ovih su kompanija najavili kako će vozilo imati i neke “nove i uzbudljive energetske mogućnosti”, no nisu objasnili o čemu se konkretno radi. Neki detalji o samom automobilu poput snage motora, kapaciteta baterije i dosega nisu poznati, a ono što je poznato jest da će za razvoj i proizvodnju klasičnih automobilskih dijelova biti zadužen GAC Group, dok će Huawei biti zadužen za svu tehnologiju i komunikacijske mogućnosti vozila. Planovi ovih kompanija ne uključuju samo taj SUV, već i osam modela i više serija električnih automobila.

Slika nije dostupna Huawei predstavio nove pametne telefone P50 i P50 Pro i iznenadio mnoge

Također, GAC i Huawei prije dva mjeseca najavili su suradnju s još jednom kineskom kompanijom - Didijem (koju su mediji na početku prozvali kineskim Uberom) oko dijeljenja resursa, podataka i znanstvenih istraživanja oko autonomnih automobila. Tada su također najavili razvoj autonomnih vozila s autonomijom četvrtog stupnja čiju masovnu proizvodnju očekuju 2024., dok je osnivač Didija Cheng Wei još prije toga rekao kako bi do 2025. mogli proizvesti čak milijun autonomnih vozila.

Izvor: ZDnet

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti