Huawei - prava zvijezda u polju pametnih telefona


Što se događa kad "Make it possible" (Moguće je) postane više od samo slogana?

Saša Fišter sasa@zimo.co | 15.06.2016. / 14:11

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Dogodi se nevjerojatna priča o tvrtki Huawei koja je u svijetu pametnih telefona u kratko vrijeme prešla put od početnika do apsolutnog vladara u industriji.

Sve je počelo (ne toliko) daleke 2003. godine kad je tvrtka Huawei odlučila osmisliti čitavi novi svijet i uključiti se u proizvodnju pametnih telefona. Ideja kako je sve moguće bila je koncept iza svih nastojanja tvrtke i misao vodilja prilikom osmišljavanja uređaja koji donose poboljšanja u naš život te nas svakodnevno podsjećaju da je sve moguće. Samo deset godina kasnije, tvrtka Huawei treći je proizvođač pametnih telefona u svijetu.

Kako su to postigli?

Huawei godinama predano radi i ulaže u istraživanje te razvoj usluga i proizvoda koji onda krajnjim korisnicima nude napredno i besprijekorno korisničko iskustvo. Huawei je ustanovio 16 laboratorija širom svijeta, od Kine do Njemačke, Rusije i Indije. 2014. godine, Huawei je uložio 14,2 posto godišnjeg prihoda tvrtke u istraživanje. Rezultat ovog ulaganja je 76,687 patenata, od kojih se 18 tisuća odnosi na uređaje Huawei. Ovakvi patenti zaslužni su za vrhunsko korisničko iskustvo koje uređaji Huawei pružaju svojim vlasnicima.

Uz inovacije, status globalnog branda tvrtka Huawei u dijelu duguje i strateškim partnerstvima s drugim tvrtkama koje su u vrhu svaka u svom polju djelovanja. Tako je Huawei ove godine na sajmu CES 2016 predstavio prvi pametni sat za žene, osmišljen u suradnji s tvrtkom Swarovski. U automobilskoj industriji, Huawei je ponosan na suradnje s GM, Volkswagenom i PSA Peugeot Citroen grupacijom, s kojima je radio na integraciji Huawei 4G komunikacijskog modula u buduće modele automobila. Nadalje, Huawei je “ušao” i u kuće lansiranjem Huawei Lite OS, integriranog pametnog uređaja standard protokola koji slijedi Hilink, i uspostavio suradnju s više od 60 partnera, uključujući tvrtke Haier, Midea, Skyworth i Broadlink.

U 2016., Huawei nastavlja sa suradnjama i partnerstvima s tvrtkama iz različitih industrija čiji cilj su proizvodi široke namjene – od pametnih telefona, preko proizvoda za kuću do cloud usluga. Kombinacijom napredne tehnologije, inovacije i suradnje s partnerima, Huawei predano nastavlja u osmišljavanju vrhunskih tehnoloških proizvoda za svoje potrošače. Ova partnerstva predstavljaju predanost tvrtke Huawei da korisnicima ponudi visoko-kvalitetne uređaje koji odgovaraju njihovim željama i potrebama.

Vrhunska fotografija snimljena mobitelom

Jedno od tih partnerstava odgovorno je i za najveću inovaciju na tržištu pametnih telefona ove godine. Dolaskom modela HUAWEI P9 na tržište, moguće je koncentrirati se na fotografiranje najvažnijih trenutaka u savršenoj kvaliteti. I to ne samo kako bismo to odmah stavili na Facebook ili Instagram, već kako bismo imali fotografije koje će ostati s nama godinama kao najvažniji suveniri s naših putovanja. Huawei jamči da će svaka slika fotografiraja s pametnim telefonom P9 biti jedinstveno evokativna i bezvremenska.

Kako bi izbjegao pogreške, Huawei je započeo suradnju s jednim od najprestižnijih i najluksuznijih brendova na tržištu fotografije. Leica, tvrtka sa sjedištem u Njemačkoj, poznata je po kvaliteti svojih kamera i leća koje proizvodi još od početka 20. stoljeća.

Bio je to mudar potez tvrtke Huawei, iskoristiti značajno iskustvo njemačkog proizvođača sofisticiranih fotoaparata. Takvi uređaji povezuju dizajnerske vrijednosti i inženjersku izvrsnost tvrtki Huawei i Leica u sustav fotografiranja pametnih telefona koji su zajednički razvile obje tvrtke. Zahvaljujući ovoj suradnji, Huawei je postao najbolji pametni telefon za ljubitelje Leica brenda. Uz iznimnu kvalitetu fotografija, fotoaparat uključuje i dodatne zanimljive funkcionalnosti: poznato Leica sučelje, isti font koji se koristi u njemačkim fotoaparatima te čak i isti zvuk prilikom fotografiranja.

Huawei P9 je prvi pametni telefon na svijetu koji je osmišljen i izrađen u suradnji s tvrtkom Leica, koja je dizajnirala hardver i softver kamere P9. Uređaj se diči dvostrukom kamerom na poleđini – monokromatskom i onom u boji. Kao i kod modela Leica M-Monochrom, P9 koristi samo svoj monokromatski senzor za snimanje crno-bijelih fotografija. Ovaj senzor nema raspon filtra u boji, što omogućuje bolju raspodjelu svjetla, veću oštrinu i snažniji kontrast.

Većina pametnih telefona samo “pretvara” boju fotografije u crno-bijelu, koristeći različite filtre. Uz to, kakvoća većine crno-bijelih fotografija snimljenih drugim pametnim telefonima je inferiorna jer ne postoje raw podaci. Monokromatske kamere su drugačije: one izravno koriste podatke raw fotografija kako bi proizvele istinske crno-bijele fotografije tj. prirodnije i oštrije fotografije.

Što je sljedeće?
Predviđa se kako će 2016. godine jedan od dva telefona koji se prodaju u svijetu biti telefon kineskog proizvođača. Ova predviđanja se naslanjaju na veliki napredak u proizvodnji i prodaji kvalitetnih smartphone uređaja od strane kineskih tvrtki ostvaren u prošloj godini, a ovaj trend uvelike je nastao zahvaljujući tvrtci Huawei.

Stoga, budite jedan od onih koji predvode trend i uvjerite se iz prve ruke u vrhunsku kvalitetu Huawei uređaja. A kako bolje početi, nego kupovinom nove perjanice ovog giganta. P9 je od svibnja dostupan i u našoj zemlji te se može pronaći u ponudi sva tri teleoperatera i slobodnim kanalima prodaje.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti