Kinezi "poludjeli" za BMW-om: Potražnja u toj zemlji porasla za 31 posto, no njemački autodiv ne slavi

Njemački proizvođač luksuznih automobila BMW izvijestio je da mu je dobit u trećem tromjesečju porasla gotovo 10 posto zahvaljujući kineskoj potražnji, ali su upozorili i na rizik koji donosi novi val pandemije koronavirusa.

Branimir Vorša | 04.11.2020. / 16:17

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Njemački autodiv BMW zabilježio je značajan rast profita u trećem kvartalu 2020. godine, a to može zahvaliti sve većoj potražnji koja dolazi iz Kine.

U usporedbi s istim razdobljem iz 2019. godine, profit od prodaje BMW-ovih vozila u trećem kvartalu 2020. porastao je za 9,6 posto iznosio 2,5 milijardi eura, odnosno 300 milijuna eura više nego lani u istom kvartalu.

U samoj Kini prodaja BMW automobila porasla je za čak 31 posto, što je nadoknadilo pad prodaje njihovih vozila u drugim zemljama svijeta.

BMW u trećem kvartalu bilježi pad prihoda od 1,4 posto, a na godišnjoj razini očekuju ukupan pad prihoda za više od 10 posto, a razlog je pandemija koronavirusa.

Isto tako upozoravaju na činjenicu da je drugi val pandemije u punom zamahu te da se zaraza sve više i više širi.

Ako se pandemija koronavirusa nastavi ovako ozbiljno širiti i globalna ekonomija nastavi doživljavati sve uočljiviji pad, rizik od izlaganja će biti značajan, naročito na strani potražnje, ističe se u priopćenju BMW-a.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti