Najbolje reklame Super Bowla: Zabavit će vas, nasmijati, dirnuti i ostati trajno u sjećanju

Nekima su naporne, nekima zabavne, nekima dirljive. No, jedno im se mora priznati - reklame koje su prikazane tijekom Super Bowla prava su remekdjela.

Martina Čizmić | 08.02.2021. / 11:23

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Početak veljače svake je godine u SAD-u rezerviran za najveći sportski događaj sezone - Super Bowl. Finale natjecanja u američkom nogometu privlači milijune gledatelja, ali i milijune dolara koje oglašivači potroše na kreativne, i često nezaboravne, reklame.

I dok su ove godine ljubitelji američkog nogometa i navijači Kansas Chiefsa i Tampa Bay Bucannersa, zbog epidemiološke situacije, utakmicu gledali iz svojih domova, milijuni su se uključili samo zbog - reklama.

Američki oglašivači ulažu ogromne resurse ne bi li napravili reklamu koja će upravo njihov proizvod izdvojiti iz gomile, a to nije jeftino. Prema nekim podacima, CBS je naplaćivao 5,5 milijuna dolara za 30 sekundi oglašivačkog prostora. Iako je to nešto manje nego godinu ranije, ove su godine oglašivači posebno morali platiti priliku da se njihova reklama pojavi i na online live streamu. Cijena? Prava sitnica - samo 3000 tisuća godina.

A koja je reklama odnijela titulu najbolje? Kako se kaže, o ukusima se ne raspravlja. Brojke pak pokazuju kako je uvjerljivi pobjednik reklama Rocket Mortgagea. Naime, oni su u dva spota od po 60 sekundi prikazali komičara Tracyja Morgana u smiješnim situacijama kako bi razjasnili razliku između "prililčno siguran" i "siguran".

Oba su spota dobila najbolje ocjene AdMeterovog panela.

 Na trećem mjestu našla se reklama Amazona za njihovog virtualnog asistenta Alexu koju je u reklami utjelovio glumac Michael B. Jordan. 

 Slijedi smiješna reklama za M&M s Danom Levyjem u glavnoj ulozi. 

 A na petom mjestu je reklama za Toyotu u kojoj je glavnu ulogu imala paraolimpijka Jessica Long. 

 

Uz ove reklame koje su dobile najbolje ocjene po AdMeteru, treba istaknuti i nekoliko reklama koje su oduševile "obične" ljude svojom humorističnom stranom. 

Tako je reklama za General Motors s Willom Ferrelom koji ne može pronaći Norvešku, čak potaknula službeni odgovor Norveške. 

 A ne treba zaboraviti ni reklamu koja se poslužila posebnim adutom - djecom. Istina, reklama je za dječje pelene Huggies, ali ipak, nije moguće napraviti lošu reklamu u kojoj su u glavnoj ulozi bebe. 

 A koja je reklama vama najbolja? 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti