Nakon početnog uhodavanja digitalno naručivanje na testiranje na Štamparu funkcionira bez problema

Povratna je informacija, prema našim saznanjima, zadovoljavajuća, a je li uvođenje novog načina naručivanja smanjilo prometne gužve, pokazat će vrijeme, ističu iz Štampara.

Martina Čizmić | 28.10.2020. / 09:49

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Pritisak na testne centre za testiranje na COVID-19 u Zagrebu u posljednjih je nekoliko tjedana gotovo neizdrživ. Građani koji dolaze na testiranje čekaju u dugačkim kolonama, postaju nervozni i ljuti, a oni koji u testnim centrima rade padaju s nogu od umora. 

I jednima i drugima zajednička je misao - može li bolja organizacija, lakša registracija i dodjeljivanje termina ubrzati i olakšati testiranje? 

Upravo kako bi ubrzali uzimanje uzoraka i smanjili gužve, koje su u pojedinim trenucima blokirale promet na jednoj od prometnijih ulica u Zagrebu, na Nastavnom zavodu za javno zdravstvo "Dr. Andrija Štampar" odlučili su cijeli proces digitalizirati. 

Točnije, uveli su sustav naručivanja građana putem interneta. Dovoljno je popuniti jednostavan formular osobnim i kontaktnim podacima, odabrati testira li se na teret HZZO-a ili vlastiti te je li potreban rezultat testa na stranom jeziku. 

No iako je sustav dobro zamišljen, brojni građani koji su se tijekom nedjelje pokušali registrirati za testiranje to nisu mogli učiniti. 

U redakciju su nam se javili građani koji su rekli da ni nakon nekoliko uzastopnih pokušaja nisu uspjeli dobiti termin jer im se stalno javljala greška. 

Upitali smo u Štamparu u čemu je problem i što građani mogu napraviti u takvom slučaju. 

Imali smo malo 'uhodavanja' u početku, čim smo postavili platformu, no to je promptno riješeno tijekom vikenda. Građani su preko naše centrale dobili Odjel za informatiku i uspješno smo telefonski riješili upite koji su bili upućeni, pojasnili su nam iz Štampara.

Dodaju i kako su otvorili e-adresu na koju se građani mogu javiti ako imaju problema (it - helpdesk @ stampar . hr  (samo uklonite razmake)).

A da je digitaliziranje naručivanja bio pun pogodak, pokazuju i podaci. Naime, 27. listopada u 11:08 preko platforme su se uspješno prijavile 1594 osobe.

Preko platforme se dnevno može prijaviti 500 osoba (obrađuju se dvije osobe u minuti), objašnjavaju iz Štampara, stoga ako ne građani ne uspiju iz prve, trebali bi pokušati ponovno nešto kasnije.  

Povratna je informacija, prema našim saznanjima, zadovoljavajuća, a je li uvođenje novog načina naručivanja smanjilo prometne gužve, pokazat će vrijeme, ističu iz Štampara. 

Slika nije dostupna Od ranog jutra velike gužve za testiranje na koronu na Zagrebačkom velesajmu

Ponavljaju da, ako su popunjeni termini za određeni dan, to ne znači da se građani ne mogu testirati. Testiranje će se i dalje moći obaviti u COVID ambulantama pri domovima zdravlja (Dom zdravlja Zagreb – Zapad, Prilaz baruna Filipovića 11, Dom zdravlja Zagreb - Centar, Avenija Većeslava Holjevca 22 i Dom zdravlja Zagreb - Istok, Grižanska 4).

Također ističu kako građani koji dolaze na testiranje trebaju doći u njima dodijeljenom terminu, nositi masku i, ako sami plaćaju testiranje, pokazati potvrdu o uplati i ispunjen obrazac.

Slika nije dostupna Važna obavijest iz "Štampara": "Svi kojima je stigao pozitivan COVID test, bez odgode se javite svom liječniku. Javite i kontaktima"

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti