"Pandemija koronavirusa nas je usporila, ali tehnologija se vraća na velika vrata"

Postoji "normalno" u našoj budućnosti, a na industriji je, prodavačima, medijima i korisnicima da izgrade i oblikuju to "normalno" koje će se pojaviti, istaknuto je na otvaranju hibridne verzije IFA 2020.

Martina Čizmić | 03.09.2020. / 13:39

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Uz stroge epidemiološke mjere i ograničen broj posjetitelja, svoja je vrata otvorio tehnološki sajam IFA 2020. Za razliku od prethodnih godina, ovogodišnji sajam IFA 2020 trajat će samo tri dana i to u hibridnom obliku - dio predavanja održat će se uživo u Berlinu, a dio virtualno.

Kako su zbog pandemije koronavirusa organizatori morali ograničiti broj sudionika, većina će predavanja i predstavljanja na IFA 2020 biti dostupna i širokoj javnosti.

Na samom otvorenju, organizatori su istaknuli kako su uvjereni da je tehnološka industrija spremna za oporavak od problema koji su nastali pandemijom koronavirusa. Tako je Jens Heithecker, izvršni direktor IFA Berlin istaknuo značaj i simboličnost ovogodišnjeg sajma, koji je jedan od rijetkih koji se zaista i održava.

Kad govorimo o sklapanju poslova, ništa nije bolje od osobnog kontakta. Zato je održavanje IFA 2020 uživo toliko važan znak. To je simbol koji pokazuje da zajedno možemo sagledati svijet nakon pandemije i suočiti se s posljedicama. Postoji "normalno" u našoj budućnosti, a na industriji je, prodavačima, medijima i korisnicima da izgrade i oblikuju to "normalno" koje će se pojaviti, istaknuo je Heithecker.

Organizatori ipak ističu da će, unatoč smanjenom broju posjetitelja ovo izdanje IFA 2020 biti pun pogodak.

Brojne prezentacije novih proizvoda na IFA dati će potreban impuls tržištu u trenutku kad mu je to najpotrebnije, ističe Kai Hillebrand, predstavnik organizatora IFA.

Vodeća kompanija za analitiku GfK predstavila je novu platformu "gfknewron" koja je dizajnirana kako bi industriji pomogla u donošenju dobrih poslovnih odluka.

Živimo u svijetu prepunom disrupcije, ubrzavanja i preopterećenosti podacima. Zato kompanije moraju moći identificirati prave signale iz sve te buke, istaknuo je CEO GfK Peter Feld te pojasnio kako je "gfknewron" platforma pogonjena umjetnom inteligencijom koja daje brze i konkretne preporuke temeljene na provjerenim podacima.

Koliko je pandemija utjecala na tržište možda najbolje pokazuju podaci koje su predstavili danas. Vrijednost tržišta tehnoloških potrošačkih proizvoda, samo je tijekom "lockdowna" pala za 306 milijardi eura. No, u odnosu na druge industrije, to nije tako strašan pad, jer su prodavači i proizvođači iskoristili činjenicu da su brojne tvrtke pokrenule digitalizaciju tijekom "lockdowna", a i brojni građani radili su od kuće što je povećalo potražnju za tehnološkim potrošačkim proizvodima.

Dodijeljene i prve nagrade - IFA Product Technology Innovation

Otvaranje IFA 2020 iskorišteno je i za dodjelu nagrada u kategoriji IFA Product Technology Innovation. Čak 19 proizvoda dobilo je nagrade za njihov doprinos novoj i naprednoj tehnologiji.

Među nagrađenima su Siemens, Electrolux, Honor, Samsung, Midea, Sony, LG, Panasonic, Philips, De'Longhi, BOE, iRobot i Tecno Camon.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti