Plaćeno partnerstvo: Instagram testira opciju koju su korisnici dugo čekali

Uz sponzorirane objave na Instagramu nalazit će se obavijest plaćeno partnerstvo, a korisnici će tagirati brand kojeg sponzoriraju

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 15.06.2017. / 07:17

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Instagram je prešao put od cool aplikacije za dijeljenje atraktivnih (filtriranih) fotografija do platforme vrijedne više desetaka milijardi dolara koja je za dio njenih korisnika postala tvornica novca. Poznati korisnici poput pjevača i sportaša, ali i internetske zvijezde i tzv. influenceri koje na ovoj mreži prate stotine tisuća i milijuni ljudi postali su zanimljivi sponzorima koji im plaćaju veliki novac za objave u kojima se prikazuju/spominju njihovu proizvodi ili usluge. Dakle, za samo jednu fotografiju na kojoj je prikazan proizvod ili njegovo spominjanje u komentarima popularni korisnici na ovoj mreži mogu dobiti desetke ili čak stotine tisuća dolara.

Cifre koje će vas šokirati: Evo koliko poznati zarade objavama na društvenim mrežama

No, problem u takvim objavama je što korisnici Instagrama ne znaju da zvijezde koje prate na toj mreži možda uopće ne koriste te proizvode, već su za takve objave dobili veliki novac – sponzorirane objave prikazane su kao i sve druge fotografije na ovoj mreži i nigdje se ne spominje da je riječ o reklami. Zbog ovakvog način prikrivenog oglašavanja, Federal Trade Commission (FTC) ranije ove godine poslala je pisma upozorenja brojnim influencerima s Instagrama u kojima su ih upozorili kako trebaju razlikovati klasične objave od onih za koje dobivaju novacvte su im savjetovali da u budućnosti uz takve objave stavljaju hashtagove #ad ili #sponsored.

U Instagramu su odlučili riješiti ovaj problem neovisno o FTC-u te su počeli s testiranjem označavanja sponzoriranih objava – korisnici koji surađuju s kompanijama unutar objava za koje su plaćeni moći će tagirati taj brand, a kada brand potvrdi partnerstvo u vrhu iznad fotografije bit će oznaka "paid partnership" i ime branda čiji se proizvod ili usluga reklamiraju. Ova se mogućnost označavanja sponzoriranih objava trenutno testira s dijelom poznatih osoba i brandova i, ako se testiranje pokaže uspješnim, uskoro će se proširiti i na druge korisnike i brandove tako da bi u budućnosti uvijek trebali znati za koje su objave influenceri dobili novac.

Izvor: Ad Age
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti