Roboti su se počeli ponašati kao pijanci, a njihovi vlasnici nisu oduševljeni

Nakon nadogradnje softvera robotski usisavači izgubili su osjećaj prostora, sudaraju se s namještajem, vrte u krug i nekad se ne mogu vratiti na svoje postolje.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 01.03.2021. / 15:53

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Roombe su vjerojatno najpoznatiji kućanski roboti. Ti mali, ali učinkoviti robotski usisavači kompanije iRobot mnogima su u potpunosti zamijenili klasične usisavače, a zahvaljujući novitetima koji su s vremenom predstavljeni, danas ti roboti (odnosno njihovi najskuplji modeli) čak mogu sami prazniti spremnike s prašinom. Kao što je to slučaj s modernom tehnologijom i uređajima, njihov je softver moguće nadograditi, a zahvaljujući jednoj takvoj nedavnoj nadogradnji, neki modeli Roomba su - poludjeli, odnosno kako su to na društvenim mrežama komentirali njihovi vlasnici, počeli su se ponašati kao pijanci. 

Robot VIDI-X - 1 Veliki uspjeh hrvatskih gimnazijalaca: Programirali su najboljeg natjecateljskog robota na svijetu, namijenjenog - spašavanju života

Umjesto da, kao prije nadogradnje, čiste cijele kuće ili samo dijelove, ovisno o tome kako su ih vlasnici podesili, Roombe su prestale pratiti upute, počele su udarati u namještaj, izgubile su osjećaj prostora i navigacije te su se mnogi usisavači počeli nekontrolirano vrtjeti u krug. Također, neki modeli poput Roombe i7 i S9 imali su velikih problema s vraćanjem na postolje za punjenje. Dok bi se u nekim slučajevima Roombe ipak uspjele nekako parkirati na za to predviđeno mjesto, ponekad bi samo kružile oko stanice za punjenje sve dok se baterija ne bi ispraznila. S obzirom na to da su se ponašale prilično pogubljeno, Roombe s nadograđenim softverom više ne mogu niti dobro usisati kuće i stanove kao prije. 

Slika nije dostupna "Digidog paradira pločnicima": Njujorška policija dobila neobično i pomalo zastrašujuće pojačanje

Iz iRobota su potvrdili problem s određenim modelima svojih robota za usisavanje te su najavili da rade na rješenju problema. Ipak, to rješenje ne treba očekivati tako brzo pa na novu nadogradnju treba sačekati nekoliko tjedana, a ekipa iz kompanije pomoći će svima da vrate softver na raniju verziju s kojom bi ti problemi trebali nestati. No, kako naglašavaju na stranici The Independent, nekima niti takvo vraćanje softvera nije pomoglo te su se problemi nastavili i dalje. Korisnici, naravno, nisu oduševljeni pa je tako vlasnike jedne Roombe s novim softverom komentirao kako je platio čak 800 dolara kako bi njegov robotski usisavač samo vrtio u krug.

 

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti