Što je zapravo Tourgent, pobjednik ovogodišnje Shift konferencije?

Zadnjih dana, dosta se pričalo o Shift konferenciji, a i sami smo napravili intervju s jednim od pokretača Ivanom Burazinom, no tko je misteriozni startup koji je odnio nagradu od 10.000 dolara?

Saša Fišter sasa@zimo.co | 18.06.2015. / 11:47

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Zadnjih dana, dosta se pričalo o Shift konferenciji, a i sami smo napravili intervju s jednim od pokretača Ivanom Burazinom, no tko je misteriozni startup koji je odnio nagradu od 10.000 dolara?

Nakon što su proglasili pobjednika, Shiftom je brujalo pitanje “Tko su ti momci i čime se zapravo bave?”. Istina jest da je bilo teško interpretirati njihov pitch, no zato smo mi tu da pojasnimo čime se zapravo bavi Tourgent, kako je nastao i gdje će uložiti novac.

“Tourgent je cloud software za organizaciju i upravljanje poslovnim procesima i resursima u tvrtkama koje se bave ne linijskim autobusnim prijevozom. To su najčešće grupna putovanja koja organiziraju turističke agencije ali i mnoge druge organizacije poput udruga, tvrtka, škola, župa, itd.”, ukratko mi je u mailu napisao Matija, jedan od osnivača ovog startupa.

Na projektu se počelo raditi u studenom prošle godine, a trenutno radi troje ljudi. ”Počeli smo Ivan Jolić i ja, a kasnije nam se je pridružio Milan Kovačić. Ivan primarno radi na web backendu i Androidu, Milan na Windows Phoneu i web frontendu, a ja na businessu.”, dodaje Matija.

Na pitanje jesu li očekivali pobjedu na Shiftu i jesu li iznenađeni odabirom žirija, Matija kaže kako su se samo nadali, ali bili su i pomalo iznenađeni jer je konkurencija bila stvarno izvrsna. “Bili smo oduševljeni kad su naši kolege i prijatelji iz MyBeeLinea osvojili treće mjesto.”

Osvojenih 10.000 dolara, ekipa iza Tourgenta uložit će u inkorporaciju i daljnji razvoj, a najvjerojatnije će od sredine idućeg mjeseca unajmiti stan kako bi mogli sve troje biti u istom gradu i na istom mjestu uz puno radno vrijeme, čime bi se lakše fokusirali na rad.

Što se tiče daljnjih planova, Matija kaže kako planiraju u kratkom roku unaprijediti korisničko sučelje i pojačati prodaju, dok je dugoročni cilj unaprijediti proizvod i usput proširiti potencijalno tržište na putničke agencije.

Izlazak na inozemna tržišta je jedan od fokusa Tourgenta, kaže Matija “Da naravno, u vrlo skorom roku. Svaki ozbiljan startup bi trebao imati u cilju izlazak na globalno tržište.”

Tourgent već ima zainteresirane potencijalne investitore, no još ništa nije za javnost. Svakako je važno spomenuti da Tourgent već koriste tri tvrtke, iako je sve u svojim povojima

Za kraj, osim nas sudionika Shiftom su oduševljeni i startupovi koji nisu krili zadovoljstvo poput Matije:

“Cijela izvedba i kvaliteta konferencija je bila na svjetskoj razini. Predavači su bili iznimno kvalitetni i zanimljivi, a i većina startupova je bila i više nego odlična. Bila nam je čast sudjelovati u nečem takvom.”

Sretno momcima!

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti