Tesla najavila redizajnirane Modele S i X, a najjača verzija nove S-ice imat će najveće ubrzanje među serijski proizvedenim automobilima

Tesla priprema nova iznenađenja za kupce svojih modela S i X.

Branimir Vorša | 28.01.2021. / 14:15

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Iz Tesle su najavili prvi veliki redizajn Modela S otkako je on pušten u prodaju još 2012. godine. Ova nova verzija, s čijom isporukom će Tesla započeti u ožujku, ima osvježen interijer te opciju izbora jačeg pogona koji će omogućiti autonomiju kretanja od respektabilnih 830 kilometara, kao i suludo ubrzanje od 0 do 100 kilometara na sat, u manje od dvije sekunde.

Tesla se ne zaustavlja samo na tome, već sad tvrde da će taj novi redizajnirani model S u najjačoj verziji, biti serijski proizveden automobil s najvećim ubrzanjem.

Novi Model S imat će neke manje izmjene na vanjštini, no najveće promjene dolaze zapravo iznutra.

U Tesli su se odlučili riješiti okomitog zaslona u S modelima te u njih staviti vodoravno okrenute zaslone, baš kao što je to slučaj kod modela 3 i X. Tu je i upravljač novog i neobičnog oblika, sličan onom već viđenom u nadolazećoj drugoj generaciji Roadstera. I putnici na stražnjoj klupi imat će zaslon postavljen na stražnjem dijelu središnje konzole automobila, a vozač će imati i dodatan zaslon iza samog upravljača.

Novi Model S imat će početnu cijenu od 79.990 dolara u "long Range" dvomotornoj verziji koja će imati autonomiju kretanja od 660 kilometara. Za one stvarno dubljeg džepa, tu je Plaid verzija s autonomijom kretanja od 620 kilometara i ubrzanjem od 0-100 km/h za ispod dvije sekunde po cijeni od 119.000 dolara. No, ako i to nije dosta, onda oni koji uopće niti ne pitaju za cijenu za 139.000 dolara mogu dobiti Plaid+ verziju s autonomijom kretanja od 830 kilometara.

Vezrije Plaid i Plaid+ novog Modela S imaju maksimalnu brzinu od 320 kilometara na sat, s odgovarajućim gumama, kako ističe sam Elon Musk, dok je maksimalna brzina "long Range" verzije nešto pitomijih 248 kilometara na sat.

Novi Model X imat će isti vanjski dizajn, ali i novu "landscape" upravljačku konzolu, leptir upravljač i zaslon za putnike u stražnjem dijelu vozila.

CIjena novog X-a kreće od 89.990 dolara u dvomotornoj Long Range verziji i s autonomijom kretanja od 576 kilometara. NJegova maksimalna brzina ograničena je na 248 km/h, a ubrzanje od 0-100 km/h će postizati za više nego dovoljnih 3,8 sekundi.

I kod Modela X postoji Plaid verzija za 119.000 dolara s nešto slabijom autonomijom kretanja, ali većom maksimalnom brzinom i ubrzanjem od 0-10 km/h za svega 2,5 sekundi.

Obje verzije dolaze s infotaiment sustavom na koji će moći vrtjeti i najnovije računalne igre, a tu je i bežični kontroler za one koji se žele zabaviti igranjem računalnih igara tijekom vožnje (poželjno da to nije sam vozač, naravno).

Izvor: The Verge

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti