Virtualna dodjela IdejaX i MIXX nagrada: Proglašena agencija godine u Hrvatskoj

Na stranici na Facebooku festivala Dani komunikacija održana je dodjela IdejaX i MIXX nagrada, a još jednom titulu najbolje agencije zaslužila je agencija Bruketa&Žinić&Grey.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 17.04.2020. / 15:00

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Agencija Bruketa&Žinić&Grey jedanaesti je put proglašena hrvatskom Agencijom godine na sinoćnjoj virtualnoj dodjeli IdejaX i MIXX nagrada, koja se održala putem Facebook stranice festivala Dani komunikacija. Njihovi najbolje nagrađeni projekti nisu samo reklame, već novi proizvodi i usluge nastali u bliskoj suradnji agencije i klijenta.

Grand Prix IdejeX osvojio je tako projekt Untouched by Light, prvo pjenušavo vino na svijetu koje se proizvodi, prodaje i kuša u potpunome mraku. Agencija Bruketa&Žinić&Grey napravila ga je s Radgonskim goricama kako bi im pomogla u pozicioniranju na inozemnim tržištima, rezultirajući prednarudžbama i medijskim objavama širom svijeta.

Najbolji među telekomunikacijskim projektima je A1 Lapssus kojeg je agencija Bruketa&Žinić&Grey napravila s A1 Hrvatska i tvrtkom Human. Riječ je o novoj usluzi koja prva na svijetu koristi funkciju otključavanja mobilnog telefona kao priliku za učenje hrvatskog pravopisa. Odabravši storydoing umjesto storytellinga, ovaj projekt korisnicima približava obećanje brenda. A1 Lappsus proglašen je i najboljim u kategorijama Digital Craft IdejeX te Mobilne aplikacije i Inovativna upotreba tehnologije na MIXX-u.

Nagradu MIXX osvojio je i projekt u povodu 60. obljetnice Vegete. Kreiravši sustav grafičkih elemenata agencija Bruketa&Žinić&Grey je u suradnji s Podravkom te agencijama Enterwell i iZone korisnicima omogućila da sami dizajniraju vlastitu Vegeta etiketu, što je rezultiralo s čak 32.000 novih etiketa koje su završile na policama trgovina.

Finalist natjecanja MIXX je bila pak Addiko Virtualna poslovnica na kojoj su Bruketa&Žinić&Grey surađivali s Addiko Bankom te tvrtkama 360provideo.hr i Comtrade. Riječ je o novoj generaciji digitalne banke u kojoj se cijeli proces otvaranja računa i podizanja gotovinskoga kredita može obaviti bez fizičkoga kontakta s bankom.

Agencije će biti poligoni za bildanje kreativnosti koja će se koristiti u kreiranju originalnih proizvoda i usluga, a ne samo u oglašavanju. U agencijama leži veliki potencijal za gospodarstvo, rekao je Davor Bruketa.

Nagrađeni projekti naznaka su budućnosti ove industrije, jer smo njima rješavali i poslovne, a ne samo komunikacijske izazove naručitelja te smo izašli iz utabanih staza struke, istaknuo je Nikola Žinić.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti