Bivša Appleova potpredsjednica marketinga savjetuje vam da budete autentični

Za Apple zna valjda svaki čovjek na ovom planetu, no iako mislite da su dvije najpoželjnije riječi u Appleu “marketing” i “brand”, istina je zapravo totalna suprotnost.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 05.04.2014. / 15:06

Bivša Appleova potpredsjednica marketinga savjetuje vam da budete autentični

Postanite fan na Facebooku ako već niste!

Za Apple zna valjda svaki čovjek na ovom planetu, no iako mislite da su dvije najpoželjnije riječi u Appleu “marketing” i “brand”, istina je zapravo totalna suprotnost.

Otkako je Steve napustio ovaj svijet, malo po malo na svjetlost dana izađu informacije o kojima se godinama tajilo. Ljudi su bili pod strogim ugovorima, no izgleda kako neke stvari, iako ne predetaljne, osvanu tu i tamo. 

Allison Johnson bivša je potpredsjednica marketinga u Apple, koja je radila na lansiranju iPhonea, poznatoj reklami za iPod sa siluetama, itd, te je jedna od rijetkih ljudi koja je direktno komunicirala sa Steveom.

“Imamo dovoljno kompanija poput Applea”, istaknula je Allison, te dodala kako kompanija treba biti autentična, mora dobro poznavati svoju svrhu i zašto zaslužuje biti na tržištu.

Inače, Allison je radila u Appleu od 2005. do 2011. godine, te je kasnije osnovala West, strateški i kreativni akcelerator u San Franciscu koji pomaže predstavljati nove kompanije, proizvode i ideje.

Prije nego pogledate video, svakako valja spomenuti kako su prema Steveu Jobsu dvije najnepoželjnije riječi u Appleu bile “brand” jer se to povezuje s televizijskim oglašavanjem, reklamama i umjetnim stvarima, te riječ “marketing” koja prema njegovom mišljenju znači kada morate nešto prodati.

Cijeli intervju s odličnim savjetima za sve sadašnje i buduće poduzetnike možete pogledati u videu iznad!

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti