Evo kako Instagram odlučuje koje će vam se objave prikazivati

Iz Instagrama su napokon objasnili koji su faktori bitni algoritmu koji odlučuje koje će se objave prikazivati korisnicima pri vrhu feeda.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 04.06.2018. / 10:53

Instagram (Foto: Thinkstock) (Foto: Thinkstock)

Prije dvije godine Instagram je, po uzoru na Facebook, najavio veliku promjenu algoritma s kojom je promijenjen i redoslijed prikazivanja objava na ovoj društvenoj mreži. Umjesto prikazivanja posljednjih objava na vrhu korisnicima su se prvo prikazivale objave za koje je algoritam smatrao da će im biti najzanimljivije i najvažnije – tu promjenu veliki broj ljudi nije dočekao s oduševljenjem, no s vremenom su se navikli na to.

Iako bi većina korisnika htjela izbor, odnosno sami bi htjeli odlučiti hoće li se objave prikazivati po vremenu objave ili po željama algoritma, takav izbor (još) neće dobiti, no sada barem znamo na temelju kakvih informacija algoritam donosi odluku o objavama koje su korisnicima više ili manje važne i koje će se prikazivati pri vrhu feeda.

Kako su prošlog tjedna iz kompanije otkrili medijima, algoritmu Instagrama najvažnija su tri faktora – interesi, nedavne objave i povezanost. Interesi se odnose na važnost objave za korisnika, pri čemu su najvažnije objave prikazuju na vrhu, drugi faktor važan je jer su za Instagram prioritet novije objave, dok se povezanost odnosi na vezu između korisnika i osobe/stranice koja je objavila fotografiju ili videozapis na ovoj mreži – što je veća interakcija s nekim na Instagramu, veća je vjerojatnost da će se sadržaj tih osoba ili stranica prikazivati na vrhu.

Instagram (Foto: Thinkstock) (Foto: Thinkstock)

Također, za algoritam su važna još tri faktora na temelju kojih odlučuje o prikazivanju objava na mreži – prvi je takav faktor učestalost otvaranja aplikacije te Instagram korisnicima želi prikazati najbolje objave od posljednjeg pregledavanja sadržaja na ovoj mreži, zatim broj pratitelja jer ako korisnici prate veliki broj ljudi prikazivat će im se manje objava od određene osobe, a više sadržaja većeg broja ljudi koje prate, dok je posljednji takav faktor korištenje. Na temelju vremena koje se provodi na Instagramu algoritam odlučuje kada je potrebno prikazati samo najbolje objave i hoće li se korisnicima uopće prikazivati manje zanimljive fotografije i videozapisi.

Iz kompanije tvrde da nikada ne skrivaju objave te ako korisnici nastave skrolati sadržaj ove mreže, na kraju će im se prikazati sve objave, samo ne vremenskim redoslijedom kojim su objavljene.

Izvor: Tech Crunch
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti