Facebook at Work napokon stigao kao Workplace

Društvena mreža Facebook objavila je odvojenu verziju namijenjenu poslovnim korisnicima.

Monika Nožić Monika Nožinić | 12.10.2016. / 16:53

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Prvi put smo čuli o verziji Facebook društvene mreže namijenjenoj poslovnim korisnicima prije otprilike dvije godine. U 2015. godini kompanija je potvrdila da radi na novoj platformi i poručila da je njen naziv Facebook at Work. Nova platforma je u fazi zatvorene bete već 20 mjeseci, ali je sada službeno pokrenuta. Međutim, kompanija je preimenovala Facebook at Work u - Workplace.

Workplace je sličan Facebooku kojeg svakodnevno koristi više od milijardu korisnika, jedino što su kod nove platforme odvojeni osobni i poslovni profili. Ovo korisnicima Facebooka omogućuje da dijele stvari s kolegama, budu dio grupe i rade puno drugih stvari bez bojazni da će osobni i poslovni profili biti pomiješani. Facebook je pokrenuo Workplace kao desktop i mobilnu aplikaciju zajedno sa vlastitim News Feedom.

Dodatne funkcije uključuju Live video, Reactions, Groups, Chat, video i pozivanje. Kako je Workplace namijenjen poslovnim korisnicima, Facebook će ga naplaćivati. Workplace će se naplaćivati 3 dolara mjesečno po korisniku za prvih 1000 korisnika i dva dolara mjesečno za korisnike od 1000 do 10 000, a dolar za svakog korisnika preko tog broja.

Novu društvenu mrežu možete pronaći na stranici www.workplace.fb.com.

Izvor: Ubergizmo

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti