Gaming u virtualnoj stvarnosti: Valve priprema tri VR igre

Predsjednik Valvea kaže kako je došlo vrijeme da se iskoriste mogućnosti razvoja novog i zanimljivog iskustva za gamere

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 13.02.2017. / 06:50

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Nakon što je Valve u suradnji s HTC-om prošle godine predstavio uređaj za virtualnu stvarnost Vive, iz ove su kompanije prošlog tjedna najavili kako trenutno rade na tri VR igre koje bi trebale omogućiti potpuno novi doživljaj igranja video igara. Prema riječima osnivača i predsjednika Valvea Gabea Newella, nije riječ o nekim eksperimentima ili mini igrama za Vive, već o 'pravim punim igrama' – iako nije rekao o kojim se igrama radi, napomenuo je da ih razvijaju korištenjem Source 2 i Unity enginea.

Ova je kompanija još prije nekoliko godina prilagodila igre Half Life 2 i Team Fortress 2 za Oculus Rift, no Newell kaže kako te igre nisu baš bile zabavne za igranje. Kako bi se to promijenilo, Valve, ali i druge kompanije konstantno razvijaju i poboljšavaju VR tehnologiju i razvijaju softver koji će iskoristiti sve mogućnosti virtualne stvarnosti te Newell vjeruje da tijekom sljedeće dvije godine možemo očekivati veliki skok u kvaliteti VR hardvera. Dodao je kako se čini da smo 'zapeli' s tipkovnicom i mišem već jako dugo vremena te da je došlo vrijeme da se iskoriste mogućnosti razvoja novog i zanimljivog iskustva za gamere. Kako bi se potaknulo tržište, odnosno korisnici, potrebno je predstaviti 'stvar koja će oduševiti milijune ljude' i promijeniti njihovu percepciju prema virtualnoj stvarnosti, odnosno zbog koje će veliki broj korisnika početi kupovati VR uređaje.

Ta velika stvar mogao bi biti veliki napredak u hardveru o kojem je šef Valvea govorio, odnosno nove igre prilagođene virtualnoj stvarnosti koje će nam pružiti potpuno novo i još stvarnije iskustvo igranja video igara. Ipak, usprkos velikim predviđanjima za ovo tržište, nije isključio niti mogućnost neuspjeha – sjetimo se samo koliko se pričalo o 3D tehnologiji nakon uspjeha Avatara te kako su jedno vrijeme svi televizori imali podršku za 3D kao glavni prodajni adut, no na kraju se pokazalo da većina ljudi na ovakvim televizorima rijetko ili nikada ne gleda 3D sadržaj jer takvog sadržaja nema previše, a i iskustvo nije niti približno dobro kao u kinima.

Izvor: Eurogamer
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti