Već dugo vremena čitamo kako Facebook nije najpopularnija mreža među tinejdžerima, no ono što je cijelo vrijeme tješilo Marka Zuckerberga jest činjenica da su mladi do sada najviše koristili Instagram kojeg je Facebook kupio prije nekoliko godina za milijardu dolara. Nakon kupovine Instagrama, Zuckerberg je odlučio kupiti još jednu mrežu za koju je smatrao kako će u budućnosti postati popularna te će je koristiti deseci, odnosno stotine milijuna ljudi – Snapchat. On je za preuzimanje Snapchata ponudio istu cifru kao i za Instagram, no osnivač i izvršni direktor Snapchata Evan Spiegel odbio je milijardu dolara.
Zuckerberg je već onda bio svjestan potencijala Snapchata pa je ponudu povećao na tri milijarde dolara, a kada ga je Spiegel ponovno odbio, odustao je od ove kompanije i milijarde potrošio na WhatsApp. Da je Zuckerberg imao odličan predosjećaj vezan uz Snapchat pokazuju informacije posljednjeg istraživanja Piper Jaffraya provedenog među američkim tinejdžerima – prema rezultatima tog istraživanja, najvažnija, odnosno najpopularnija društvena mreža među tinejdžerima jest Snapchat. U jesen 2015. Snapchat je bio najpopularnija društvena mreža za samo 19 posto tinejdžera, no početkom ovog proljeća ta je brojka porasla na čak 28 posto. U isto je vrijeme popularnost Instagrama smanjena s 33 posto koliko je iznosila prošlu jesen, na 27 posto ovog proljeća te će biti zanimljivo vidjeti kako će ova ljestvica izgledati nakon ljeta, odnosno hoće li se nastaviti ovaj rast popularnosti Snapchata. Inače, Instagram ima oko 400 milijuna mjesečnih korisnika, dok iz Snapchata kažu kako je broj njihovih dnevnih korisnika dosegnuo sto milijuna.
Što se ostalih društvenih mreža tiče, na trećem mjestu među američkim tinejdžerima nalazi se Twitter, no ova mreža konstantno bilježi pad popularnosti (s 20 na 18 posto ovog proljeća), dok se na četvrtom mjestu nalazi Facebook čija je popularnost u ovih pola godine blago porasla, s 15 na 17 posto. Nakon Googlea slijede Tumblr i Pinterest s dva posto te Google+ s jedan posto popularnosti među tinejdžerima u SAD-u.
Izvor: Business Insider