Kako izgleda kad se spoje tehnologija i moda? Rezultat je jedinstvena hudica

Zahvaljujući čitaču unutar hudice svaki od 300 proizvedenih komada biti jedinstven i autentičan, što je moguće provjeriti skeniranjem NFC taga pametnim telefonom.

Martina Čizmić | 16.11.2022. / 14:33

Infobipova tehnološka hudica (Foto: Vlado Cvirn)

Kako izgleda kad se spoje tehnologija i moda? Pri tome ne mislimo (samo) na dizajniranje novih komada odjeće u metaverseu. Naime, Infobip je u suradnji s IUTD Studios predstavio limitiranu seriju od samo 300 komada, kako kažu, inovativnih NFT hudica.

Joshua Čirjak i Ivan Burazin (Foto: Vlado Cvirn)

Developeri vole hudice, a čak bih rekao da im je to omiljeni modni komad. Gotovo svaka tehnološka kompanija ima promidžbene artikle - bilo da su to hudice, majice ili čak čarape. No, u Infobipu smo odlučili napraviti limited edition modni komad, odnosno hudicu, koju će ljudi htjeti ponosno nositi u javnosti te se tako rodila ideja kolaboracije s IUTD Studios i Joshuom. Među prvima smo koji rade takvo što u tehnološkoj industriji pa smo našim hudicama dodali i naprednu tehnologiju kroz integraciju NFT-ja kako bi one živjele i u digitalnom svijetu, istaknuo je Ivan Burazin, član Uprave Infobipa za developersko iskustvo.

Pojasnili su da će, zahvaljujući čitaču unutar hudice, svaki od 300 proizvedenih komada biti jedinstven i autentičan, što je moguće provjeriti skeniranjem NFC taga pametnim telefonom.

Također, u kompletu s hudicom kreirali smo i set posebnih dodataka, odnosno bedževa, od kojih svaki predstavlja jednu od Infobipovih lokacija globalno. Time smo željeli da ljudi diljem svijeta mogu sakupljati i kombinirati bedževe na svojim hudicama i tako im dati dodatnu dimenziju jedinstvenosti, poručio je Burazin.

Bedževi za Infobipovu tehnološku hudicu (Foto: Vlado Cvirn)

IUTD (I Used to Dream) Studios je sve popularniji dizajn studio mladog domaćeg dizajnera Joshue Čirjaka koji je u karijeri surađivao s globalnim zvijezdama, ali i globalnim brendovima za koje je izrađivao dizajnerske odjevne komade. U suradnji s Infobipom uspješno spaja modernu tehnologiju i svoj prepoznatljivi dizajnerski potpis.

Moja je ideja bila je stvoriti hudicu koja je živa, ima srce te je jedinstvena. Svaka hudica sadrži i poseban NFC čip koji skeniranjem daje vlasniku mogućnost da je posjeduje u oba paralelna svijeta u kojima živimo - fizičkom i digitalnom. Velika mi je čast surađivati s Infobipom kojem sam iznimno zahvalan što smo zajedno uspjeli napravili nešto izvanredno i inovativno, dodao je Joshua Čirjak, kreativni direktor IUTD Studiosa.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti