Analitička kompanija Brand Keys redovno među korisnicima provodi istraživanja o najinovativnijim tehnološkim brandovima – prošle je godine prvo mjesto na ovoj ljestvici zauzeo Apple, korisnici su kao drugi najinovativniji brand odabrali Google, treći je bio Samsung, a četvrti Amazon. Ove godine stanje na ovoj listi se promijenilo te korisnici više ne smatraju Apple najinovativnijim brandom te je ova kompanija pala na četvrto mjesto, dok je prvo mjesto zauzeo Google. Kao jedan od razloga zbog kojeg su korisnici ovu kompaniju odabrali kao najinovativniju na tehnološkom tržištu, smatraju na Cnetu, vjerojatno su autonomni automobili na kojima Google već godinama radi i koje već dugo vremena testira na cestama SAD-a.
S četvrtog mjesta na drugo popeo se Amazon, čemu su vjerojatno pridonijele dostavne bespilotne letjelice koje testiraju, dok je sa sedmog na treće mjesto skočio Zuckerbergov Facebook. U top deset ljestvici najinovativnijih tehnoloških brandova, nakon Applea na četvrtom mjestu, još se nalaze Samsung, Netflix, HBO, YouTube, Airbnb i IBM, dok je Microsoft s jedanaestog pao na osamnaesto mjesto. Ova lista pokazala nam je kako korisnici brojne novije kompanije poput Airbnba, Snapchata, ClassPassa i drugih vide kao inovativne brandove koje donose neke novitete u svojim kategorijama, dok neke kategorije poput telefona stagniraju već neko vrijeme. Posljednji brand među top dvadeset je Tesla koja je doživjela blagi pad, dok su kompanije poput Ubera i LinkedIna u potpunosti nestale s ovog popisa.
Izvor: Cnet