Kreativnim oglasima na društvenim mrežama privlače kvalitetnije zaposlenike

Naše ljetne prakse neće biti med i mlijeko, ali garantiramo da će im se isplatiti, ističu u Fiveu.

Martina Čizmić | 26.05.2017. / 09:23

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

IT tvrtke u Hrvatskoj moraju se dodatno potruditi kako bi privukli najbolje zaposlenike. Većina studenata koji studiraju nešto iz ICT područja već na fakultetu mogu birati gdje žele raditi. I dok neki ostaju u Hrvatskoj, druge vrbuju velike svjetske kompanije poput Facebooka i Googlea.

Pa kako se onda istaknuti među takvom konkurencijom i pronaći studente koji bi mogli postati budući zaposlenici? U tvrtki Five odlučili su se na kreativan pristup.

Njihovi oglasi za posao ili praksu sve su samo ne tipični. Oni ne traže studente za ljetnu praksu, već organiziraju "bootcamp" u kojem nude "krv, znoj i suze", a video koji poziva na prijavu u "bootcamp" pravi je hit na društvenim mrežama.

Zanimalo nas je kako su upoće došli na ideju snimiti takav oglas i jesu li uspjeli privući studente. Zato smo razgovarali s glavnim i odgovornim za cijelu priču, Hrvojem Mihajlicem iz Fivea.

Kako ste uopće došli na ideju snimanja takvog video oglasa? Zašto ste se toliko potrudili?

Htjeli smo predstaviti nešto potpuno suprotno sveprisutnom trendu privlačenja zaposlenika sa plitkim stvarima poput super uređenih ureda, koktela i ljetnih zabava te kroz neki pamtljiv koncept pokazati mladim ljudima kako zapravo stoje stvari. Nema nikakvih prečaca. Bez obzira govorimo li o tvrtki ili pojedincu, za uspjeh je potrebno iskustvo, a iskustvo se stječe samo radom.

Krv, znoj i suze koje u videu spominjemo su šala, ali svi znamo da u svakoj šali ima i malo istine. Naše ljetne prakse neće biti med i mlijeko, ali svima koji dobiju priliku u njima sudjelovati, garantiramo da će im se isplatiti. Inače, video je u potpunosti snimljen našim internim resursima, a snimili smo ga u jednome danu.

S obzirom na to da se radi o netipičnom pozivu/oglasu, imate li kakve povratne informacije? Prijavljuju li se ljudi više zbog takvih oglasa? Kako cijeli proces funkcionira?

Svega nekoliko minuta iza objave imali smo već prve prijave, koje nam nastavljaju kontinuirano dolaziti. Studenti se prijavljuju putem kontakt forme na našem webu. Nakon toga naš HR tim zaprima prijave te na temelju motivacijskog pisma i životopisa poziva kandidate na razgovor. Nakon toga izabiru se najbolji kandidati, koji ostaju na praksi, a najbolji od njih imaju priliku i stalno se zaposliti u Fiveu i Shoutemu.

U oglasu ciljate, prije svega na mlade ljude, pružate im priliku da nešto nauče. Iz vašeg iskustva, koliko mladih se prijavi, a koliko na kraju ostane kod vas u tvrtki?

Upravo u videu koji smo snimili, troje glumaca su zaposlenici koji su prošle godine u ovo doba pohađali ljetne prakse. Nastojimo se svakom praktikantu maksimalno posvetiti i upravo zbog toga ne primamo nekoliko desetaka studenata, već samo petnaestak. Svake godine nakon praksi zaposlimo nekoliko ljudi, tako da smo sigurni da ove godine neće biti iznimka.

Objavljujete li ikad "klasične" oglase za posao/praksu ili se uvijek trudite biti drugačiji? Zašto?

Uvijek se trudimo biti drugačiji, a razlog je jednostavan. Hrvatska ima puno uspješnih IT tvrtki, a budući da mi uvijek zapošljavamo samo najbolje, prvi korak u tome je imati dobar oglas i istaknuti se u masi.

Mislim da se upravo to najbolje vidi u komunikaciji oglasa za posao, gdje smo umjesto ​Office Managera​ tražili ​Baby Sittericu​, umjesto ​HR Assistenta ​tražili smo ​rame za plakanje​, a umjesto ​Project Managera ​- ​kontrolora leta​. Nastojimo isplivati iz mora generičkih termina kombiniranih sa stock fotografijama te napraviti potpuno prilagođen koncept za svaki oglas. Naravno da to uzme puno vremena cijelog našeg kreativnog tima, ali mi vjerujemo da se u konačnici isplati.

Nama se čini da su uspjeli biti drugačiji od ostalih, a i sudeći po broju prijava, kreativan pristup im se isplatio.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti