Početkom prošle godine većina medija proglasila je virtualnu stvarnost kao sljedeću veliku tehnološku revoluciju te su se na tržištu napokon pojavili uređaji poput Oculusovog Rifta (podsjetimo, Facebook je kupio Oculus za 2 milijarde dolara), HTC i Valve predstavili su Vive, a naknadno je i Sony predstavio PlayStation VR koji vlasnicima njihove igraće konzole omogućuje igranje igara u VR-u. Na tržištu su se počela pojavljivati i računala prvenstveno namijenjena virtualnoj stvarnosti, a iako je cijena samih uređaja i tih računala prilično skupa (cijena prvih računala s podrškom za VR iznosila je tisuću dolara), analitičari su vjerovali kako će mogućnosti virtualne stvarnosti s vremenom privući sve veći broj ljudi te da će interes za ovom tehnologijom biti sve veći. Kako bi popularizirao i ljudima približio virtualnu stvarnost i svoje VR naočale, Facebook je u SAD-u u 500 Best Buy trgovina postavio mjesta za demonstraciju naočala Rift na kojima ljudi mogu isprobati ovu tehnologiju i naočale te saznati sve što ih zanima o virtualnoj stvarnosti.

No, čini se da će trebati proći još dosta vremena – vjerojatno puno više nego što su to očekivali u Facebooku, HTC-u i drugim kompanijama, prije nego ova tehnologija zaista privuče veliki broj korisnika. Naime, u posljednje vrijeme u nekim trgovinama danima nitko nije zatražio demonstraciju Oculus Rifta, zbog čega su iz ove kompanije odlučili zatvoriti štandove u čak 200 trgovina. Iz Oculusa su za Business Insider potvrdili ove informacije te tvrde kako je riječ o 'sezonskim promjenama' te da će im prioritet za demonstracije u budućnosti biti velika tržišta i da će tijekom godine postavljati štandove za demonstraciju Oculus Rifta i u drugim trgovinama.

Iako se u tih 200 trgovina više neće moći isprobati Rift naočale, u njima će se nastaviti njihova prodaja – cijena iznosi 600 dolara, a tko želi dodatne kontrolere morat će platiti još 200 dolara. Što se prodaje tiče, točne brojke nisu poznate, no prema informacijama kojih su se dokopali u Business Insideru, tijekom blagdanskog šoping razdoblja na tim je lokacijama u prosjeku prodavano 'nekoliko komada tjedno'.

Ipak, Mark Zuckerberg i dalje vjeruje kako je virtualna stvarnost zaista 'nova velika računalna platforma koja će promijeniti svijet' te tijekom sljedećih godina namjerava potrošiti milijarde dolara na razvoj i reklamiranje ove tehnologije.

Izvor: Business Insider