Jedna od stvari koja je obilježila ovaj tjedan u Hrvatskoj bio je dolazak Ubera, odnosno početak rada ove kompanije i taksi prijevoznika u Zagrebu. Još mjesecima prije nego je Saša Cvjetojević kao prvi korisnik ove usluge u Hrvatskoj sjeo u Uberov automobil, čitali smo brojne tekstove i reakcije vezane uz mogući dolazak Ubera u Hrvatsku. Neki su taksisti čak najavljivali revoluciju i izlazak na ulice, neki političari otvoreno su se usprotivili dolasku ove kompanije, dok je većina korisnika taksi usluga pozdravila dolazak konkurencije koja bi trebala dodatno smanjiti cijenu vožnje.
U odnosu na neka druga tržišta na kojima svatko s vozačkom dozvolom može raditi za ovu kompaniju, u Hrvatskoj Uber zapošljava isključivo taksiste s licencama – čini se kako je većina dosadašnjih korisnika Ubera u Hrvatskoj zadovoljna, no cijena vožnje ipak nije osjetno niža u odnosu na ostale taksi prijevoznike, a osim modernog i jednostavnog načina pozivanja taksija (putem aplikacije), mogućnosti ocjenjivanja vozača i naplate direktno s kartice, Uber ipak nije donio neku revoluciju kakvu su mnogi očekivali. No, da je Uber ipak puno više od 'samo još jednog taksi prijevoznika', možemo zaključiti po njegovoj tržišnoj vrijednosti – do sada je ona iznosila više od 50 milijardi dolara, a prema posljednjim informacijama ova kompanija dogovora novu investiciju tešku milijardu dolara prema kojoj bi ukupna tržišna vrijednost iznosila između 60 i čak 70 milijardi dolara. Na TechCruncheu kažu kako su investicije u ovu kompaniju u posljednjih šest godina premašile osam milijardi dolara, a nova milijarda trebala bi im pomoći u daljnjoj ekspanziji na nova tržišta, odnosno povećanju udjela na tržištima Kine i Indije.
Također, u budućnosti namjeravaju proširiti svoje aktivnosti te, osim taksi prijevoza, planiraju osvojiti i tržište dostave (dostava hrane, paketa i slično), za što će im trebati velika ulaganja. Uber ulaže i u istraživanje tehnologija autonomnih automobila te bi upravo to mogao biti konačni cilj ove kompanije – razviti robote, odnosno napredna računala koja bi, umjesto ljudi, upravljala taksijima i dostavnim vozilima.