Dugo vremena prije nego je Apple predstavio svoj prvi gadget u 'eri nakon Jobsa', Apple Watch, brojni analitičari govorili su kako će upravo ovaj uređaj pokrenuti cijelo tržište pametnih satova i nosivih uređaja te su neki prognozirali prodaju veću od dvadeset milijuna satova tijekom prve godine. Prodaja ovog gadgeta počela je u travnju, ali Tim Cook do sada nije objavio koliko su satova prodali tako da službena brojka još nije poznata, no iz analitičke kompanije IDC objavili su brojke do kojih su stigli na temelju njihovih istraživanja. 'Te su brojke puno niže od očekivanja', komentirao je Kif Leswing s Business Insidera, a prema IDC-u Apple je tijekom prošle godine isporučio 11,6 milijuna satova. Za ovu bi kompaniju naročito zabrinjavajuće trebale biti brojke iz posljednjeg kvartala, kada je potražnja za gadgetima najveća – naime, u tom je kvartalu isporuka iznosila oko 4,1 milijuna satova, što je za samo oko 200 tisuća više u odnosu na kvartal ranije.
Npr. Apple je u posljednjem kvartalu prošle godine prodao 26,25 milijuna iPhonea više nego u trećem kvartalu, odnosno više od pedeset posto više, dok je u istom razdoblju prodaja sata povećana samo za pet posto (pri čemu ipak treba uzeti u obzir da je veliku ulogu u povećanju prodaje iPhonea imala i nova verzija telefona čija je prodaja počela krajem rujna). Kada vide ovakve broje u četvrtom kvartalu, ekipa u Appleu mora biti razočarana jer su očekivali puno veću potražnju za ovim gadgetom, smatra Leswing. Da stvari ne idu najbolje za Apple Watch mogli smo zaključiti i ranije nakon što su neke trgovine smanjile cijenu Appleovih satova za sto dolara, što sigurno nije praksa kada su u pitanju novi proizvodi ove kompanije. Pozitivna strana za Apple je što su ipak zauzeli dominantno prvo mjesto na tržištu pametnih satova (kada je u pitanju nosiva tehnologija i gadgeti poput fitness narukvica tu prvo mjesto zauzima Fitbit) te vjerujemo kako će sljedeća verzija Apple Watcha donijeti bolji hardver, ali i više aplikacija koje će privući veći broj korisnika.