Prije nego li ga je kupio Facebook za 19 milijardi američkih dolara, WhatsApp je jedno vrijeme imao mogućnost pretplate koja je na godišnjoj razini iznosila 0,99 američkih dolara. Ali, brzo su odustali od toga, jer je konkurencija imala slične, ako ne i bolje mogućnosti i opcije, bez ikakve dodatne nadoknade. Stoga su se mnogi, s pravom pitali i još to rade, kako će Facebook vratiti uložene milijarde, bez obzira što je WhatsApp daleko popularniji nego, primjerice, nativni Facebookov servis za razmjenu poruka, Messenger.
Izgleda da su vrlo blizu načina da konačno počnu zarađivati novce i to izravno na porukama. Ne, pojedinačni korisnici neće plaćati apsolutno ništa, ali će određene kompanije koje će koristiti WhatsApp Business napredne opcije plaćati svojevrsnu pretplatu. Tvrtka Cowlar iz SAD-a već, prenosi Reuters, testira opciju unutar WhatsApp aplikacije koja će im omogućiti da komuniciraju izravno sa svojim kupcima. Tvrtka inače proizvodi "ovratnike" za krave, a izravno s njih bi farmeri dobili poruku ukoliko se krava "ponaša čudno". Slične opcije se navodno testiraju i u Indiji.