Na službenoj stranici samo 12 tjedana stari servis za check-in TV programa IntoNow objavio je da je kupljen od strane Yahooa.
Yahoo! tvrtka kojoj baš i ne cvjetaju ruže zadnje vrijeme, akvizicijom je stekla prava nad tvrtkom IntoNow svega 12 tjedana stare kompanije od sedam zaposlenika.
Iako je točna cijena nepoznanica, neki navode da se radi o iznosu od 13 milijuna a neki o iznosu od 30 milijuna dolara.
Nedavno smo pisali kako Foursquare ne želi ulaziti na tržište lokacijskih usluga koje nisu fizičke lokacije, jer se prema riječima Crowleya, servisi poput GetGluea i Meeboa već bave tim pitanjem.
Iako su servisi za check-in TV programa prilično popularni, isti se bore sa uvođenjem značajka pomoću kojih bi potpisivali ugovore sa medijskim kućama i brandovima pomoću kojih bi ostvarivali dobit.
IntoNow je kompanija koju je osnovao Adam Cahan, bivši direktor MTV Networksa, koja nakon što se identificira emisija koju gledate na TV-u omogućuje korisnicima da tu informaciju podijele na Facebooku ili Twitteru.
Poput Shazaama, IntoNow omogućuje da pritiskom na tipku, koja nakon 4 do 12 sekundi raspoznaje audio zapis, saznate što točno gledate, te da li emisija ide uživo ili ne.
Ako vam se sve ovo sviđa, o aplikaciji IntoNow možete više pročitati na njezinoj službenoj stranici ili pak besplatno preuzeti sa App Storea.