Mark Zuckerberg puno je prošlih godina radio kako bi 'ispeglao' imidž koji su ljudi o njemu stekli nakon filma Social Network u kojem je prikazan kao 'čudan klinac' koji se obogatio navodnom krađom tuđe ideje. Kako bi imao 'savršen' profil, odnosno prikazao samo najbolje stvari iz svog privatnog i poslovnog života, Zuckerbergu pomaže 'mala vojska' zaposlenika ove kompanije – dio njih zadužen je za pisanje govora i objava na ovoj mreži, dok najmanje dvanaest zaposlenika Facebooka prati sve što korisnici pišu u komentarima na njegovoj stranici i odgovaraju na njih, dok one uvredljive komentare i spam poruke brišu. Također, za objavu privatnih fotografija na Fejsu Zuckerberg često koristi usluge profesionalnih fotografa koji ga prate u njegovim aktivnostima i njegovim putovanjima.

Na Bloombergu način na koji vodi profil na Facebooku uspoređuju s Barackom Obamom (tko zna, možda se i Mark jednom kandidira za predsjednika SAD-a) te kažu kako u svojim objavama Zuckerberg kombinira poslovne informacije vezane uz ovu mrežu s objavama i fotografijama iz privatnog života. David Charron, profesor s Berkeleya za Bloomberg rekao je kako je Zuckerberg u posljednje vrijeme shvatio kako njegova slika u 'digitalnoj domeni' mora biti kontrolirana te mora biti prikazan u najboljem mogućem svjetlu. Prema reakcijama korisnika Facebooka, čini se kako PR ove kompanije radi odličan posao jer Zuckerbergove objave redovno imaju nekoliko stotina tisuća lajkova (neke više i od milijun), a zbog načina komunikacije putem ove mreže šefa Facebooka danas mnogi smatraju 'običnim čovjekom' koji se ponašanjem i načinom života ne izdvaja previše od prosjeka.

Izvor: Bloomberg