Digitalna moda ne koristi materijale, ne šteti okolišu, ne zauzima prostor u ormaru, a donosi nešto novo i ekskluzivno

O čemu se točno radi? O pomno dizajniranim komadima koji postoje samo u virtualnom svijetu, na ekranu ili digitalno uređenoj fotografiji, a stoje i po nekoliko tisuća kuna.

Martina Čizmić | 25.11.2019. / 09:22

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Visoka moda oduvijek je značila ekskluzivnost, prestiž, ali i visoku cijenu. Poznati dizajneri diljem svijeta stvaraju jedinstvene komade odjeće i obuće, koju većinom kupuju bogati i slavni.

Za većinu "prosječnih" ljubitelja mode takvi su komadi nedostupni.

No pojavio se zanimljiv trend koji bi to mogao promijeniti, a zove se "digitalna moda".

Svatko tko je barem jednom igrao neku videoigru u kojoj upravlja glavnim likom upoznat je s konceptom različitih odjevnih predmeta koje može koristiti. Spomenemo li igru "The Sims", stvari postaju još jasnije.

To su komadi odjeće koja je tu, ali zapravo ne postoji. Upravo takva "digitalna moda" polako, ali sigurno ulazi i u "stvarni" život.

O čemu se točno radi? O pomno dizajniranim komadima koji postoje samo u virtualnom svijetu, na ekranu ili digitalno uređenoj fotografiji, a stoje i po nekoliko tisuća kuna.

Zašto bi netko kupio takav komad odjeće? Pa upravo zbog prestiža. Naime, princip je veoma jednostavan. Iz "kataloga" odaberete "komad" koji vam se sviđa, a dizajneri iz digitalne modne kuće na odabranu fotografiju "nalijepe" vam digitalni komad odjeće ili obuće. Naravno, sve izgleda toliko uvjerljivo da se zaista čini da tu haljinu, hlače, jaknu ili što već, imate na sebi na toj lokaciji.

Koliko god takav koncept zvučao glupo, ljudi koji se bave digitalnom modom uvjereni su da će za 10-ak godina to biti normalno.

Zamislite da se fotografirate negdje na Plitvicama u trenirci, a na društvenim mrežama objavite predivnu fotografiju u jedinstvenoj haljini. Dobro zvuči?

 

 

Neke digitalne modne kuće, kako bi privukle nove klijente, "daju" digitalnu modu besplatno, ali to znači da se klijenti sami moraju pobrinuti da ta moda zaista i završi na njihovim fotografijama. Zasad su to tek rijetki znatiželjni ljubitelji mode ili influenceri koji žele biti prvi u nečemu.

Iako, u teoriji, jednom napravljen digitalni komad odjeće može biti primijenjen na fotografijama neograničen broj puta, većina "digitalnih dizajnera" svoje kolekcije ipak ograničava.

Svjesni su da takva "digitalna moda" još uvijek nije dovoljno popularna i prije svega privlači ljude koji žele imati savršenu sliku na društvenim mrežama. Bez obzira na to žele li savršeno izgledati na fotografiji ili jednostavno isprobati nešto novo i ekskluzivno.

Tko zna, možda u budućnosti, umjesto modela na pisti ili poznatih osoba novu modu budu predstavljali likovi iz poznatih videoigara u virtualnoj stvarnosti.

Izvor: The Fabricant

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti