Googleov DoubleClick i AdWords odlaze u povijest

Najavljuju pojednostavljeno sučelje i jaču automatizaciju odabira oglasa, a softver za kupovinu oglasa odsad će se zvati Google Marketing Platform.

Martina Čizmić | 27.06.2018. / 17:17

Google (Foto: iStock) (Foto: iStock)

Poznati Googleovi alati za oglašavanje, DoubleClick i AdWords, odlaze u povijest, objavili su iz Googlea. To ne znači da taj tehnološki div mijenja svoje poslovanje, već da će im u skladu s promjenama u tvrtki promijeniti ime.

Odsad će se ti alati zvati Google Ads, a iz Googlea poručuju kako za njihove klijente neće biti nikakvih promjena u usluzi. Najavljuju pojednostavljeno sučelje i jaču automatizaciju odabira oglasa, a softver za kupovinu oglasa odsad će se zvati Google Marketing Platform.

Ad Sense i AdMob, alati za prodaju oglasa koji su fokusirani na manje internetske stranice i mobilne aplikacije, i dalje će zadržati svoje dosadašnje ime.

Podsjetimo, alat AdWords lansiran je 2000. godine i ubacuje tekstualne oglase u rezultate pretraživanja. S druge strane, Google je kupio DoubleClick 2008. godine i ugradio ga u svoje marketinške prodajne usluge.

Izvor: Reuters

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti