Googleov DoubleClick i AdWords odlaze u povijest

Najavljuju pojednostavljeno sučelje i jaču automatizaciju odabira oglasa, a softver za kupovinu oglasa odsad će se zvati Google Marketing Platform.

Martina Čizmić | 27.06.2018. / 17:17 komentari
Google (Foto: iStock) (Foto: iStock)

Poznati Googleovi alati za oglašavanje, DoubleClick i AdWords, odlaze u povijest, objavili su iz Googlea. To ne znači da taj tehnološki div mijenja svoje poslovanje, već da će im u skladu s promjenama u tvrtki promijeniti ime.

tri vijesti o kojima se priča Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Kineski hipersonični projektili "Kill web" Amerikanci paničare jer Kina ima sustav za ciljanje zbog kojeg američke snage nisu sigurne ni na "sigurnoj" udaljenosti

Odsad će se ti alati zvati Google Ads, a iz Googlea poručuju kako za njihove klijente neće biti nikakvih promjena u usluzi. Najavljuju pojednostavljeno sučelje i jaču automatizaciju odabira oglasa, a softver za kupovinu oglasa odsad će se zvati Google Marketing Platform.

Ad Sense i AdMob, alati za prodaju oglasa koji su fokusirani na manje internetske stranice i mobilne aplikacije, i dalje će zadržati svoje dosadašnje ime.

Podsjetimo, alat AdWords lansiran je 2000. godine i ubacuje tekstualne oglase u rezultate pretraživanja. S druge strane, Google je kupio DoubleClick 2008. godine i ugradio ga u svoje marketinške prodajne usluge.

Izvor: Reuters

Vezane vijesti