YouTube najavio novu opciju koja će omogućiti gledanje samo najzanimljivijih dijelova videa

Ako želite pogledati samo najzanimljiviji dio nekog dužeg videa na YouTubeu, u tome će vam pomoći novi graf koji se prikazuje na crvenoj liniji koja prikazje trajanje videozapisa.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 19.05.2022. / 10:37

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Najpopularniji videoservis na svijetu najavio je nekoliko noviteta koji će poboljšati iskustvo njegova korištenja. Od tih novosti na YouTubeu, najzanimljivija se odnosi na brzo i jednostavno pronalaženje najzanimljivijeg dijela videa, odnosno preskakanje videa kako bi se pogledali samo njegovi najvažniji dijelovi.

Slika nije dostupna Google napokon omogućio korisnicima svoje tražilice i YouTubea mogućnost da lakše odbiju sve kolačiće

Kako će nova opcija pomoći korisnicima najbolje možemo vidjeti na primjeru sportskih isječaka. Ako su oni predugi, a korisnici žele pogledati samo one najzanimljivije dijelove, trenutačno moraju nagađati gdje se takvi dijelovi nalaze i premotavati malo po malo unaprijed.

Umjesto toga, s novom će im se opcijom, nakon što dotaknu dio na kojem se crvenom crtom prikazuje trajanje videozapisa, pojaviti graf na kojem će se jasno pokazivati koji su dijelovi videa najgledaniji, a samim time i najzanimljiviji pa će moći odmah prebaciti video na taj dio. YouTube graf radi na temelju podataka o pregledavanju, odnosno ponovnom pregledavanju korisnika istog dijela videa. Ako se gledatelji na određeni dio videa vraćaju dva ili više puta, algoritam YouTubea zaključit će kako je to najzanimljiviji dio i graf će na tom dijelu videa porasti.

Iz YouTubea kažu kako će ova opcija biti dostupna na web verziji YouTubea kao i na aplikacijama za Appleove uređaje i Androide.

Slika nije dostupna YouTube priprema veliki novitet za kreatore - podršku za NFT

Dok je ovo odlična vijest za gledatelje, s novom bi opcijom problema mogli imati kreatori i influenceri jer bi korisnici mogli gledati samo najzanimljivije dijelove njihovih videa, odnosno njihove skraćene verzije pa je pitanje koliko će se odraziti na prikazivanje reklama na njima i dogovore s oglašivačima.

Izvor: Android Central

 


 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti