YouTube priprema veliki novitet za kreatore - podršku za NFT

Iz tvrtke su najavili kako žele pomoći kreatorima u kapitaliziranju rastućih tehnologija poput NFT-a.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 26.01.2022. / 08:18 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Izvršna direktorica YouTubea Susan Wojcicki ovaj je tjedan najavila nove opcije koje pripremaju za najpopularniji videoservis na svijetu, a koje bi trebale omogućiti još nove prilike za zaradu kreatorima i, naravno, samoj kompaniji. Naglasila je kako je prošla godina pokazala važnost i popularnost kripta, NFT-a i decentraliziranih autonomnih organizacija, što predstavlja nezamislivu priliku za još jaču povezanost kreatora i njihovih fanova.

tri vijesti o kojima se priča Kineski ekranoplan Tehnologija Hladnog rata FOTO U javnosti se pojavile prve fotografije kineskog "Čudovišta iz Bohajskog mora" Sustav protuzračne obrane Patriot u Ukrajini Američki stručnjaci upozoravaju Ovaj američki sustav protuzračne obrane postao je top-oružje, ali i top-meta za Ruse Neobičan bljesak na Saturnu Znanstvenici se nadaju FOTO Je li djelatnik NASA-e i astronom amater prvi put dosad zabilježio neuhvatljivi događaj na Saturnu?

Slika nije dostupna Nevjerojatna priča studenta: Četiri je godine snimao selfije, a sada ih prodaje kao NFT i zaradio je milijun dolara

Iako nije objasnila konkretne načine na koji namjeravaju iskoristiti tu priliku, Wojcicki kaže kako je fokus YouTubea uvijek na širenju ekosustava s ciljem pomoći kreatorima u kapitaliziranju rastućih tehnologija poput NFT, uz nastavak jačanja i poboljšana iskustva za kreatore i fanove tog njihova servisa.

Kako će tvrtka implementirati NFT u sam YouTube, trenutačno nije poznato, no prema TechSpotu, ono što se čini izgledno jest da bi kreatori putem Googleova videoservisa mogli prodavati NFT-a direktno svojim fanovima i pratiteljima.
Jedna od mogućnosti jest da će Google pokrenuti vlastiti platformu za prodaju NFT-a putem koje bi se kreatori povezivali s fanovima, no mogli bi koristiti i postojeća rješenja poput OpenSea. Kakav je potencijal ovog tržišta najbolje govore podaci iz prošle godine prema kojem je ono vrijedilo čak 27 milijardi dolara te je jasno kako će se ta cifra samo povećavati i dalje.

NFT nije jedini način s kojim bi YouTube mogao povećati mogućnosti monetizacije i zarade. Wojcicki je spomenula i podcaste i dodatne opcije online kupovine, a pripremaju i neke novitete oko svog konkurenta Shorts.

Slika nije dostupna Poznati investitor objasnio zašto je većina njegovih investicija usmjerena prema kriptu

Kada možemo očekivati takve novitete iz YouTubea nisu objavili, no čini se kako je njihov plan jasan - ubaciti se u NFT i kripto vlak na vrijeme, zauzeti što veći dio tržišta te omogućiti što veću zaradu kreatorima i, naravno, sebi.


 

Vezane vijesti