FASHION.HR postao dio Viber obitelji koja broji 800 milijuna korisnika

Besplatni stickeri jedinstveni su, zabavni i odlično pogađaju emocije i svakodnevne situacije u kojima se nalaze svi, a ne samo članovi FASHION.HR zajednice

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 14.10.2016. / 13:52

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

U svega tri dana nakon lansiranja FASHION.HR Viber Stickera, izmijenjeno je više od 350 000 stickera putem poruka između više od 150 000 korisnika, a sticker paket preuzelo je više od 70 000 Viber korisnika. Sjajne brojke i veliki interes korisnika rezultat su kombinacije atraktivnog i dopadljivog dizajna te komunikacije prilagođene lokalnom tržištu, istaknuto je na predstavljanju nove suradnje FASHION.HR-a i Vibera koji je ovih dana premašio fascinantnu brojku od više od 800 milijuna korisnika. Njegove mogućnosti, prednosti i potencijale za komunikaciju sa svojim korisnicima, koju pružaju originalni, potpuno brandu prilagođeni i personalizirani stickeri, prepoznao je FASHION.HR kao vodeća modna platforma u Hrvatskoj i regiji. Besplatni stickeri jedinstveni su, zabavni i odlično pogađaju emocije i svakodnevne situacije u kojima se nalaze svi, a ne samo članovi FASHION.HR zajednice. Inače, Viber je na hrvatskom tržištu u konstantnom rastu. Najnoviji podaci pokazuju kako Hrvati izmijene više od 600 milijuna Viber poruka mjesečno, a u tim porukama koriste više od 32 milijuna stickera.

„Kad smo prije 10 godina pokrenuli FASHION.HR style community nismo mogli ni sanjati da ćemo danas uistinu biti najveći style community, ne samo u Hrvatskoj, već i regiji. Toj činjenici pridonosi i suradnja s Viberom i nevjerojatne brojke koje smo postigli u svega tri dana. Posebno smo zahvalni Viberu što nas je prepoznao kao strateškog partnera u našem segmentu i ponudio nam priliku koja se ne propušta. S obzirom na daljnje planove, mislim da je ovo početak dugoročne plodonosne suradnje“, izjavio je Vinko Filipić, direktor i osnivač FASHION.HR-a. Zaštitna lica FASHION.HR stickera, koje je moguće besplatno preuzeti u Viber trgovini, su simpatične i vrckaste djevojke koje na zabavan, duhovit i pomalo ironičan način komuniciraju u svakodnevnim aktivnostima, od odlaska na posao, izbora hrane, do večernjeg izlaska. Za sve koji svakog ponedjeljka ispočetka započinju dijetu ili ne podnose povratak u ured ponedjeljkom, FASHION.HR je osmislio sticker. Uspjeh pripisuju upravo emocijama koje su pogodili pri osmišljavanju komunikacije.

„Viberov je cilj ponuditi lokalna rješenja i strategije sadržaja našim klijentima širom svijeta. Poput Vibera, FASHION.HR kreativna je i inovativna tvrtka koja se odlikuje svojom stručnošću unatoč mladoj dobi. Također dijelimo jednaku strast prema neprestanim novim i poboljšanim ponudama za naše klijente. Stoga je partnerstvo bilo prirodan sljedeći korak i, kao što možemo vidjeti, naši su korisnici jako zadovoljni rezultatom budući da su im stikeri FASHION.HR postali neodoljivi i obavezni dio svakodnevne komunikacije“, rekao je Atanas Raykov, voditelj telekomunikacijskih partnerstava i glavni direktor za srednju i istočnu Europu u Viberu.
Posebnost FASHION.HR stickera je i u lokalnoj komunikaciji, tzv. slengu, pa tako postoji sticker za regionalno prepoznatljive izraze iz točno određenih sredina kao što su Zagreb, Split ili Slavonija. Ideja je omogućiti korisnicima zabavnu razmjenu poruka i jednostavnu komunikaciju izraza koje svakodnevno koriste i emocija s kojima se susreću u vidu prepoznatljivih Viber sličica. Stickeri su dizajnirani pod kreativnim vodstvom agencije RED, dok je za ilustracije koje su posebno dopadljive i obraćaju se uglavnom ženskoj publici, zaslužna ilustratorica s berlinskom adresom BooBoo Tannenbaum. FASHION.HR stickeri dostupni su u Viber trgovini do 06. siječnja 2017.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti