Pileća krilca KFC-a u Kini se plaćaju skeniranjem lica

Kina je mjesecima svojevrstan laboratorij za skeniranje lica.

Hina/M.Č. | 01.09.2017. / 15:51

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Kineska franšiza američkog lanca brze hrane KFC lansirala je futuristički sustav plaćanja, skeniranjem lica te konzumenti mogu uživati u prženim pilećim krilcima ne vadeći novčanik iz džepa.

Restoraterska grupa Yum, vlasnik franšize KFC i Pizza Hut uvela je tu aplikaciju u suradnji s platformom Alipay, mobilnim sustavom plaćanja kineskog internetskog diva Alibabe.

Yum ističe da su prvi na svijetu uveli takav sustav. Konkretno, pri naručivanju obroka program uspoređuje lice kupca s fotografijom koja je postavljena na njegovu računu Alipay.

Kina je mjesecima svojevrstan laboratorij za skeniranje lica. Uređaj koji se koristi takvom tehnologijom postavljen je u ožujku u Nebeski hram, popularno turističko odredište u Pekingu, kako bi se spriječilo klijente da kradu toaletni papir.

Zrakoplovna tvrtka China Southern od ove godine počela je tehnologiju skeniranja lica koristiti umjesto tradicionalnih boarding karata.

U obalnome gradu Qingdao gdje se nalazi druga najveća pivovara u Kini, "Tsingtao", 25 traženih osoba uhićeno je u kolovozu u vrijeme festivala piva, upravo skeniranjem lica putem brojnih kamera postavljenih na ulazima.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti