Kad već ne mogu u Škotsku, navijači navijaju na "virtualnom stationu"

Navijačkoj atmosferi na Virtualnom stadionu doprinijeli su navijači svih uzrasta, od vrtićke i školske djece do umirovljenika.

Martina Čizmić | 22.06.2021. / 16:04

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

EURO 2020 odigrava se u, do sad, najneobičnijim uvjetima, a brojni hrvatski navijači koji inače prate reprezentaciju po cijelom svijetu, ove su godine morali ostati kod kuće. 

I dok nogometašima na terenu glasna podrška navijača zasigurno nedostaje, oni su svoje navijanje mogli vježbati i usavršiti na "virtualnom stadionu".

Navijači su se tako mogli registrirati i snimiti svoje navijanje odnosno pjevanje navijačke pjesme "Igraj, moja Hrvatska" te se tako priključiti projektu stvaranja najdulje navijačke pjesme na svijetu.

Do sad je ukupno sudjelovalo više od 8400 navijača, koji su napravili najdužu navijačku pjesmu, u neprekinutom trajanju od preko devet sati. Najviše navijača prijavilo se iz Zagreba, a upravo te snimke su prikupile više od devet tisuća lajkova i dijeljenja. S gotovo dvije tisuće lajkova i dijeljenja slijede ih navijači iz Istre i Kvarnera te središnje Hrvatske.

No, navijanje na "virtualnom stadionu" još nije gotovo. Virtualni stadion nastavlja pratiti naše reprezentativce, a sve snimke koje pristignu tijekom njihovog nastupa na EURU uključit će se u najdužu navijačku pjesmu na svijetu koja će se na taj način dodatno produžiti i uspjeh ovog povijesnog navijačkog pothvata učiniti još većim. Osim toga, najbolje i najkreativnije navijače čekaju posebne nagrade. 

 

Virtualni stadion je ideja koja je ponikla na temeljima pozitivne emocije, osobnog angažmana, strasti i mogućnosti za samoizražavanjem i povezivanjem. Ponosni smo što je Virtualni stadion Hrvatskog Telekoma omogućio da naši navijači diljem Hrvatske i svih uzrasta, od vrtićke i školske djece do umirovljenika, stvore navijačku atmosferu na koju smo navikli prije pandemije. Virtualni stadion je još jednom pokazao da smo, kad je navijanje i podrška našim Vatrenima u pitanju, bez premca, izjavila je Branka Bajt, brend direktorica Hrvatskog Telekoma.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti