Kako je Samsung uspio "ukrasti show" Appleu

Kad Apple predstavlja nove modele pametnih telefona, obično je sve drugo sporedno, ali ne i ove godine

Tomislav Ćuto Tomislav Ćuto | 09.09.2016. / 09:10

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Jedan od sarkastičnih komentatora u bespućima interneta otišao je toliko daleko i konstatirao kako je sve to "zapravo isto dio marketinške priče, Apple je u stvari vlasnik Samsunga ili obrnuto". Svake godine rujan je obično rezerviran za Apple histeriju, predstavljaju se novi uređaji i usluge iz majstorske Cupertino radionice, tako da u nekim drugim vremenima ništa drugo nije toliko važno. I ove je godine Apple s predstavljanjem novih modela iz iPhone 7 serije, novih modela Apple Watch pametnih satova rezervirao mjesto na svim naslovnicama i u prime-time terminima diljeim svijeta. Ali, obično bi saga oko toga što je, a što nije, donio novi iPhone trajala danima, čak i tjednima, no ove godine je scenarij nešto malo izmijenjen. 

I to zahvaljujući jednoj drugoj "sedmici", koja dolazi iz Samsunga. Vodeći tehnološki i ostali portali morali su, koliko god to bilo "protuprirodno", maknuti Apple i iPhone 7 seriju iz ekskluzivnih rubrika, jer problemi sa Samsung Galaxy Note 7 uređajima su nešto s čime se, po svemu sudeći, nije za igrati. Ako je i loša reklama bolja od nikakve, onda je Samsung u fantastičnoj poziciji, jer svi pričaju o "telefonima koji eksplodiraju". 

Šalu na stranu, koliko su stvari sa Samsung Galaxy Note 7 uređajima ozbiljne dokazuju, uz činjenicu da će ih Samsung svima rado zamijeniti što će ga stajati milijardu američkih dolara, potez američke administracije vezane za nadzor svega što se tiče zračnog prometa. Federal Aviation Administration je tako svim vlasnicima da svoje Galaxy Note 7 uređaje ne drže upaljenima dok su u zrakoplovu ili ih slučajno ne stavljaju na punjače. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti