Oracle Cloud Day Janusz Naklicki: Podaci su novo gorivo današnjice

"Iako podaci imaju ogroman potencijal za kompanije i organizacije, tek 5 posto tih kompanija svjesno je vrijednosti svojih podataka“, rekao je na Oracle Cloud Day konferenciji Janusz Naklicki

Zimo Zimo | 16.05.2017. / 16:03

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

U zagrebačkom Plaza Event centru održana je, 11. po redu, godišnja konferencija Oracle Cloud Day. Pod motom „Inovacija za rast. Znanje za kontrolu.“ na konferenciji je prikazano kako cjelovita strategija poslovanja u oblaku može transformirati cjelokupno poslovanje tvrtki te kako kapitalizirati mogućnosti koje pruža digitalizacija.

Konferencija je okupila više od 300 sudionika, mahom vodeće ljude domaće poslovne i ICT zajednice, informatičke stručnjake te hrvatske i inozemne govornike, a otvorio ju je Marin Tadić, direktor Oraclea za Adriatic regiju.

„Informacijska tehnologija danas napreduje toliko brzo da nova tehnološka postignuća i proizvodi namijenjeni krajnjim korisnicima izlaze gotovo svaki dan. Oracle najveću važnost pridaje dinamičnom rastu računarstva u oblaku koje se više ne smatra jednim od "IT trendova", već se doživljava kao potpuno prirodni fenomen koji se sve više i sve brže usvaja u svijetu poslovnog IT-a. Digitalna transformacija poslovanja zasnovana na računarstvu u oblaku zaista predstavlja revoluciju u izgradnji i korištenju IT sustava a ključ za razumijevanje ovog procesa je koncept "digitalne komunikacije", tj. omogućavanje bolje poslovne interakcije zahvaljujući povezivanju ljudi, lokacija i stvari“, Istaknuo je Tadić.

Ključnu prezentaciju održao je Janusz Naklicki, potpredsjednik Oraclea za središnju, istočnu Europu i zemlje CIS-a.

„Često se kaže da su podaci novo gorivo današnjice. I za razliku od starih goriva poput nafte koji se jednom prerade, podaci i informacije kontinuirano proizvode novo gorivo odnosno još više podataka, koji se potom mogu koristiti za optimizaciju postojećeg ili stvaranje nekog potpuno novog proizvoda. To je ono što podatke čini jedinstvenima i vrijednima. No, iako podaci imaju ogroman potencijal za kompanije i organizacije, tek 5 posto tih kompanija svjesno je vrijednosti svojih podataka“, iznio je Naklicki u svom izlaganju.

Uz ključne Oracleove govornike, zanimljiva izlaganja i prezentacije studija slučaja održale su i brojne domaće tvrtke. Tako je primjerice, o integraciji uređaja velikih podataka u IT okruženje tvrtke govorio Dražen Marković iz Neosa, koji je ove godine bio platinasti sponzor konferencije. Prezentacije su održali i predstavnici Hipersfere, Multicoma, HEP-a, Addiko Banke, Avneta, Combisa te King ICT-a.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti