zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Business

Hrvatski stručnjak za oglašavanje otkriva: "Tijekom božićnog maratona ‘Sam u kući’ pogledate više video oglasa nego u cijeloj godini na YouTubeu"

Televizija ima uvjerljivo najveću stopu zadržavanja pažnje na oglašavanju, a iako nam pogled često skrene na pametni telefon, to ne znači da oglase - ignoriramo.

Martina Čizmić | 10.05.2025. / 11:57 komentari

Podijeli

Marko Matejčić (Foto: Kristina Stedul Fabac/Pixsell)

Kad se sredinom 20. stoljeća pojavila televizija, mnogi su mislili da će radio izumrijeti. No, on je, u većoj ili manjoj mjeri prisutan i dalje. Isto se pitanje o preživljavanju, ovog puta televizije, pojavilo kad su se razvili poznati video servisi poput YouTubea ili servisa koji pružaju multimedijski sadržaj na zahtjev kao što su Amazon Prime ili Netflix. 

tri vijesti o kojima se priča Pogled na ruski dron Geran-3 iz ukrajinskog presretača Uspješan presretač Ukrajina pokazala dokaz da ima rješenje za ruske najopasnije dronove na mlazni pogon Waymovi robotaksiji, ilustracija Neočekivani problemi Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom Palmer Luckey, osnivač Andurila Loše prošli i na testovima Problemi za oružje budućnosti: Ukrajinska vojska prestala je koristiti Andurilovu tehnologiju

Ali, unatoč svim tim izazovima, televizija je preživjela gotovo 100 godina postojanja. I prema svim pokazateljima, i dalje je relevantna u životima građana svih dobi. 

Koliko se televizija danas gleda i koliko je i dalje važna, najbolje zna Udruga mjerenja televizijske gledanosti, koja u Hrvatskoj postoji od 2019. godine. Upravo će na Danima komunikacija, koji se od 15. do 18. svibnja održavaju u Rovinju, na panelu o oglašavanju na televiziji, o njenoj važnosti govoriti i predstavnici UMTG-a.   

Uoči Dana komunikacija, imali smo priliku porazgovarati s Markom Matejčićem, priznatim hrvatskim stručnjakom u području medija, podataka i tehnologije, koji trenutno živi u Ujedinjenom Kraljevstvu gdje je donedavno obnašao funkciju starijeg potpredsjednika u najvećem globalnom medijskom holding konglomeratu GroupM.

Zbog svojih referenci Matejčić je vjerojatno najbolja osoba da nam da općenit uvid u važnost televizije u svakodnevnom životu, oglašavanju, ali i da objektivan pogled na stanje na hrvatskoj oglašivačkoj sceni. 

U svijetu u kojem se publika sve više bori sa zadržavanjem pažnje i koncentracije, od čega najviše koristi imaju društvene mreže, streaming i kratki video sadržaji - koliko je televizija još uvijek relevantna za oglašivače?

UK tržište ima najnaprednije mjerenje konzumacije video sadržaja, a podaci su vrlo jasni – prosječan Britanac konzumira 4,5 sata video sadržaja dnevno, od čega gotovo 3 sata otpada na televiziju, odnosno dvije trećine vremena. No, od tih 4,5 sati gledanja sadržaja, samo 17 minuta odnosi se na gledanje oglasa. Tu je dominacija televizije još jasnija – 84% ukupnog konzumiranog video oglašavanja dolazi s televizije. Mogli bismo to pojednostaviti i reći da ljudi na novijim medijima gledaju puno sadržaja, ali vrlo malo video oglasa.
Zanimljivo je i kada se pogledaju podaci s eye trackera koji prati koliko pažnje ljudi posvećuju sadržaju i oglašavanju. Osim digitalnih video oglasa koji se ne mogu preskočiti, televizija ima uvjerljivo najveću stopu zadržavanja pažnje na oglašavanju. Osobno mi je bilo zanimljivo vidjeti kako su mobiteli povećali vrijeme gledanja televizijskih oglasa – dok bismo prije za vrijeme pauze za TV oglase otišli do kuhinje, sada samo izvadimo mobitel i krenemo scrollati, no s obzirom da se nismo pomaknuli s kauča, u konačnici pogledamo više oglasa!

Unatoč digitalizaciji, televizija i dalje ima snažan učinak na brend i prodajne rezultate. Koji su ključni razlozi za takav uspjeh, unatoč suvremenim izazovima?

Brend se najbolje gradi kada netko priča o vama, vašem proizvodu ili čak oglašavanju. Digitalni mediji su individualizirani – svatko vidi drugačiji sadržaj i oglase, i rijetko kada će, primjerice, netko s vama gledati vaš feed na društvenim mrežama. Televizija je zapravo puno društvenija od bilo koje društvene mreže – bilo da zajedno s partnerom gledate omiljenu emisiju ili zajedno s milijunima gledatelja pratite finale svjetskog nogometnog prvenstva. Upravo ta društvena komponenta gledanja rezultira s puno više razgovora o vama, vašim proizvodima i vašem oglašavanju. To je posebno izraženo kod mladih koji većinu vremena gledanja televizije provode grupno.

Pričajmo o konkretnim primjerima – opišite kampanju u kojoj ste sudjelovali, a koja je potvrdila utjecaj televizije na poslovne rezultate.

Jedan od najzanimljivijih primjera bio je dok sam radio na švicarskom tržištu. IKEA je brend koji, po mom mišljenju, ima najnapredniji sustav mjerenja učinka oglašavanja putem ekonometrijskog modeliranja, te može točno razdvojiti kratkoročne (do 3 mjeseca) i dugoročne efekte (do 3 godine) oglašavanja u svim prodajnim kanalima (online i u trgovinama). S obzirom da Švicarci televiziju gledaju gotovo tri puta manje od Hrvata, očekivao sam da će povrat na ulaganje (ROI) televizijskog oglašavanja biti poprilično nizak i gotovo sigurno niži od digitalnih kanala, no situacija je bila obrnuta – televizijsko oglašavanje bilo je trostruko profitabilnije od, primjerice, društvenih mreža. Ovo je ujedno i primjer zašto se u marketingu treba oslanjati na znanost, a ne nužno na ono što je trenutno fokus razgovora u našoj industriji.

Što savjetujete oglašivačima koji smatraju da je televizija stvar prošlosti te da je potrebno fokusirati se isključivo na digital?

Brendovi moraju narasti do nivoa gdje im je za daljnji rast potrebna televizija. Mislim da dosta nesporazuma dolazi zbog toga što, primjerice, digitalno oglašavanje globalno drži 73% budžeta te kontinuirano raste. Izuzetno je važno da razumijemo kako dolazimo do tako velikih udjela. Naime, prije 15 godina oglašavanje je imalo visoke barijere za ulazak (produkcija, minimalni budžeti itd.), te su se podaci o raspodjeli budžeta po kanalima u pravilu prikazivali samo za najveće brendove koji su mogli priuštiti oglašavanje. Digitalno oglašavanje eliminiralo je barijere za ulazak i omogućilo oglašavanje gotovo svakome – pa makar se radilo i o budžetu od 5 €. Upravo su mali i srednji oglašivači koji 100% svojih budžeta investiraju u digitalno oglašavanje zaslužni za takav ogroman udio digitala u globalnom oglašavanju. S druge strane, ako pogledamo iste velike oglašivače u UK od prije 20 godina i sada – u većini slučajeva televizija pojedinačno i dalje u prosjeku kreće u rasponu od 35% (trgovina) do 55% (FMCG).

Može li televizija i dalje učinkovito doprijeti do mlađe publike, i ako da — na koji način?

Televizija je i dalje najsnažniji kanal za oglašavanje mladima. Primjerice, mladi od 16 do 34 godine u Ujedinjenom Kraljevstvu dnevno konzumiraju 9,8 minuta video oglašavanja, a 54 % te minutaže dolazi s televizije. Ako je itko skeptičan, lako može provjeriti — sat vremena gledanja televizije rezultira neusporedivo većom izloženošću oglasima nego, recimo, sat vremena gledanja TikToka. Sjećam se da sam još dok sam radio u Hrvatskoj izračunao kako će, primjerice, student koji se za Božić vrati kući i u blagdanskom ozračju pogleda sve filmove iz serijala Sam u kući biti izložen većoj ukupnoj količini video oglasa nego tijekom cijele godine gledanja YouTubea.

Koliko su televizije u Hrvatskoj inventivne i kreativne kad je u pitanju angažiranje gledatelja i poticanje njihove aktivnosti u stvarnom vremenu? Koriste li digitalne alate koji im tako nešto omogućavaju (QR kodovi, kviz aplikacije i slično)?

Teško mi je na ovo pitanje odgovoriti iz osobnog iskustva jer nemam televizor i već neko vrijeme ne živim u Hrvatskoj. Ipak, ono što sam primijetio jest da smo u posljednjih nekoliko godina imali izvrsne primjere cross-media integracije i kreativnog korištenja medija od strane hrvatskih izdavača.

 Koje su najveće razlike u pristupima medijskom planiranju između razvijenih i rastućih tržišta? Koje lekcije možemo prenijeti jedni drugima?

Prednost hrvatskog tržišta je u tome što su naše agencije relativno male, pa su medijaši često izloženi svim disciplinama i imaju iskustvo rada sa svim medijskim kanalima. Na razvijenim tržištima stručnjaci su izrazito specijalizirani, često zatvoreni u svoje discipline, i vrlo teško sagledavaju širu sliku, a sam proces od planiranja do egzekucije traje znatno dulje. Ono što je nama normalno — znaš ponešto o svemu, radiš sa svima u agenciji, razumiješ što točno drugi rade — u velikim uredima je veliki izazov. Pojednostavio bih: u Hrvatskoj nedostaje dubinska stručnost (potpuni izostanak npr. ekonometrijskog modeliranja najbolji je primjer), dok razvijenim tržištima nedostaje agilnosti i šireg pogleda (jer su strukture potrebne za upravljanje nizom specijalista vrlo kompleksne i spore).

 Jedan od glavnih problema s kojima se televizija susreće posljednjih godina je povjerenje gledatelja u informacije koja se emitiraju. Kakvo je stanje u Hrvatskoj - vjeruju li gledatelji televiziji?

Ne postoji kanal oglašavanja kojem potrošači vjeruju ni približno kao televizijskom oglašavanju. Riječ je o dobro istraženom efektu. Svaka osoba je nesvjesno medijski planer - iako ne zna detalje, jako dobro razumije kontekst. Jasno joj je, primjerice, da se gotovo svatko može oglašavati na društvenim mrežama i da to oglašavanje mora biti relativno jeftino jer je svima dostupno. Istovremeno, svjesni su da ne može baš svaki brand biti sponzor Supertalenta, i da je riječ o oglašavanju koje si mogu priuštiti samo najjači brandovi. Sličan efekt doživimo i kao potrošači — kad stojimo pred policom u trgovini, nesvjesno pretpostavimo da je skuplji proizvod vjerojatno i kvalitetniji. Upravo zato što si televizijsko oglašavanje, a pogotovo određene televizijske termine i formate, ne može priuštiti svatko, oglasi koji se tamo prikazuju automatski uživaju veće povjerenje. Moć konteksta, iako često zanemarena zbog fokusa na digitalno oglašavanje, ponovno dolazi u središte pažnje strateškog medijskog planiranja.

 Što možemo očekivati od televizije i oglašavanja u budućnosti? Koliku će ulogu igrati AI u svemu tome?

Ključno je najprije definirati što podrazumijevamo pod televizijskim oglašavanjem. Podaci iz Ujedinjenog Kraljevstva pokazuju da se televizor kao uređaj koristi jednako kao prije deset godina, ali sadržaj na njemu dolazi iz različitih izvora. Nedavno je CEO YouTubea objavio da se više YouTube sadržaja konzumira na televizijskim uređajima nego na mobilnima. Oglašavanje je u svega dvije i pol godine postalo glavni izvor rasta Netflixova poslovanja. Programatsko oglašavanje u videoigrama koje se igraju na televizoru već je godinama dio standardnih medijskih planova. Živimo u doba sve veće fragmentacije video sadržaja i upravo zato će holistički pristup televizijskom oglašavanju — bez obzira na to odakle sadržaj dolazi — postajati sve važniji. U tome će AI igrati ključnu ulogu: snizit će produkcijske barijere za ulazak u TV oglašavanje i pomoći oglašivačima da preciznije biraju kanale i sadržaj u skladu sa svojim poslovnim ciljevima.

Što još čeka televiziju i oglašavanje, možete poslušati na panelu "The Prime Time of Television Advertising by UMTG" koji će se održati u sklopu Dana komunikacija, u petak 16.5., od 17.15 – 17.45 u dvorani BEE.

 

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti
Mnogi nisu svjesni
Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti
Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti
Nema više…
Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti
Nije izvanzemaljski brod, ali ima spektakularne ledene vulkane
Komet 3I/ATLAS
Nije izvanzemaljski brod, ali ima spektakularne ledene vulkane
Hrvatska Orqa povećala kapacitete na 280 tisuća dronova godišnje
U Osijeku
Hrvatska Orqa povećala kapacitete na 280 tisuća dronova godišnje
Kina ima novi plan, žele biti lider u ovom sve bitnijem regulatornom segmentu
Na pomolu velika prekretnica?
Kina ima novi plan, žele biti lider u ovom sve bitnijem regulatornom segmentu
Poginule su stotine: Otkriveno što je ubrzalo velike poplave u Indoneziji
Potrebne su promjene
Poginule su stotine: Otkriveno što je ubrzalo velike poplave u Indoneziji
Ukrajina pokazala dokaz da ima rješenje za ruske najopasnije dronove na mlazni pogon
Uspješan presretač
Ukrajina pokazala dokaz da ima rješenje za ruske najopasnije dronove na mlazni pogon
Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom
Neočekivani problemi
Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom
Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti
Nema više…
Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti
Otkrivena neočekivana ranjivost AI chatbotova: Odgovaraju na apsolutno sve upite ako im se govori ovim riječnikom
Zanimljivo i zabrinjavajuće
Otkrivena neočekivana ranjivost AI chatbotova: Odgovaraju na apsolutno sve upite ako im se govori ovim riječnikom
Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti
Mnogi nisu svjesni
Otkrivena skrivena kombinacija koja ubrzava starenje mozga i povećava rizik od Alzheimerove bolesti
Rusi počeli dronovima loviti ukrajinske zrakoplove i helikoptere: "To je velika prijetnja i svakim danom postaje veći problem"
Nova primjena
Rusi počeli dronovima loviti ukrajinske zrakoplove i helikoptere: "To je velika prijetnja i svakim danom postaje veći problem"

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Policija se oglasila o časnoj sestri: Lagala je, slijedi joj kaznena prijava!
lažna prijava
Policija prijavila časnu sestru: Lagala je, sama se ozlijedila nožem!
Tajni dokument: Rusija planira ekološku katastrofu u Hersonu, posljedice će osjetiti zemlje EU
žele ga sravniti sa zemljom
Presretnut tajni vojni dokument: Rusi pripremaju katastrofu, a sve će se odraziti na zemlje NATO-a
Forum nekretnina: Prodaja pada, očekuje se smanjenje cijena kvadrata
Tržište nekretnina
Očekuje se pad cijena stanova! Jedna kategorija posebno gubi na vrijednosti
show
Pjevačica Ivana Lovrić mamila poglede na zagrebačkoj špici
Izdanje za pamćenje
Za pjevačicom Colonije u minici okretali su se svi u centru naše metropole!
Ruben Van Gucht podigao prašinu najnovijom fotkom na Instagramu
evo tko je ona
Suprug Blanke Vlašić javno objavio prisnu fotku s mlađahnom ljepoticom
Intervju s Ivančicom Pahor
''nakon niza pretraga...''
Naša bivša misica boluje od karcinoma: ''Tijelo je slalo signale...''
zdravlje
Kada i kako piti omega-3 kapsule? Ovo morate znati prije nego ih krenete uzimati
Piše nutricionistica
Kada i kako piti omega-3 kapsule? Ovo morate znati prije nego ih krenete uzimati
Šokantno otkriće: Lijek koji žene već godinama koriste mogao bi spriječiti najagresivniji rak dojke!
Važno za žene u rizičnoj skupini
Šokantno otkriće: Lijek koji žene već godinama koriste mogao bi spriječiti najagresivniji rak dojke!
Koje meso ima najviše proteina? Pogledajte tablicu
Uključujući i ribu
Koje meso ima najviše proteina? Pogledajte tablicu
zabava
Djevojke mislile da su naišle na Bambija, a onda je uslijedilo neugodno iznenađenje
Jao…
Djevojke mislile da su naišle na Bambija, a onda je uslijedilo neugodno iznenađenje
Mladi vozač nasmijao promet natpisom na vozilu! Pogledajte što je napisao
Urnebesno
Mladi vozač nasmijao promet natpisom na vozilu! Pogledajte što je napisao
Popularna serija dobila domaću inačicu! Možete li pogoditi likove?
Urnebesno
Popularna serija dobila domaću inačicu! Možete li pogoditi likove?
tech
Ukrajina pokazala dokaz da ima rješenje za ruske najopasnije dronove na mlazni pogon
Uspješan presretač
Ukrajina pokazala dokaz da ima rješenje za ruske najopasnije dronove na mlazni pogon
Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom
Neočekivani problemi
Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom
Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti
Nema više…
Netflix najavio veliku promjenu: Ovo se mnogima neće svidjeti
sport
Dinamo prijavio Carevića delegatu! Modri tvrde da je Carević prešao granicu
Slijedi li kazna?
Dinamo prijavio Carevića! Modri tvrde da je trener Gorice prešao granicu
Neviđen potez FIFA-e nakon ždrijeba skupina: Ovo se nikada nije prenosilo uživo!
opa!
Neviđen potez FIFA-e nakon ždrijeba skupina: Ovo se nikada nije prenosilo uživo!
Veliki transfer na vidiku: Hajdukov biser prihvatio ponudu velikana, evo što traže Splićani
potvrdio insajder
Veliki transfer na vidiku: Hajdukov biser prihvatio ponudu velikana, evo što traže Splićani
tv
MasterChef: Izgovori ili realnost? Otto možda nije razumio zadatak, ali je zato shvatio da odlaze u stres test!
CRVENI IZGUBILI
Izgovori ili realnost? Otto možda nije razumio zadatak, ali je zato shvatio da odlaze u stres test!
Skrivena sudbina: Mehmet ne može vjerovati što se Efeu dogodilo
SKRIVENA SUDBINA
Skrivena sudbina: Mehmet ne može vjerovati što se Efeu dogodilo
MasterChef: Renata izjavila oštre riječi za Otta! "On je jako zločest! To je problem!"
ZANIMLJIVO!
Renata izjavila oštre riječi za Otta! "On je jako zločest! To je problem!"
putovanja
Tjedni jelovnik zimska jela od 1.12. do 7.12. 2025.
Tjedni jelovnik
Bez puno kompliciranja i truda: 7 jela savršenih za zimu za svaki dan ovoga tjedna
Na sjeveru Italije: Trentino plaća do sto tisuća eura da se onamo preselite
Primamljiva ponuda
Na predivni sjever: Italija vam plaća do sto tisuća eura da se onamo preselite
Recept za rimske njoke: Savršeni prilog dostojan svečanog ručka
Bolji od običnih?
Recept za rimske njoke: Savršeni prilog dostojan svečanog ručka
novac
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Jedna od najopasnijih država i dalje privlači brojne turiste: "Morate spavati unutar sigurne zone. Nije za one sa slabim srcem"
Turistički procvat
Jedna od najopasnijih država i dalje privlači brojne turiste: "Morate spavati unutar sigurne zone. Nije za one sa slabim srcem"
Tvrtka žene kontroverznog ugostitelja dobila održavanje LNG broda vrijedno 4,72 milijuna eura
Milijuni tvrtki s jednim zaposlenim
Tvrtka žene kontroverznog ugostitelja dobila održavanje LNG broda vrijedno 4,72 milijuna eura
lifestyle
Parfemi koji se na koži osjete satima
ISPLATIVA KUPOVINA
Ovih 12 parfema na koži se osjete 8, 10 pa i 12 sati. I uvijek su nam na listi želja
Bloomova kombinacija u košulji i čizmicama od brušene kože
I fine čizmice
Nova kombinacija dokazuje da Bloom izrasta u pravog malog gospodina
Montažna kuća od 150 kvadrata uređena je u dom iz snova
Izgleda savršeno
Idila u susjedstvu: Pogledajte kako je bračni par montažnu kuću od 150 kvadrata uredio u najljepši dom
sve
Pjevačica Ivana Lovrić mamila poglede na zagrebačkoj špici
Izdanje za pamćenje
Za pjevačicom Colonije u minici okretali su se svi u centru naše metropole!
Ruben Van Gucht podigao prašinu najnovijom fotkom na Instagramu
evo tko je ona
Suprug Blanke Vlašić javno objavio prisnu fotku s mlađahnom ljepoticom
Intervju s Ivančicom Pahor
''nakon niza pretraga...''
Naša bivša misica boluje od karcinoma: ''Tijelo je slalo signale...''
 

Nastavi čitati

Business
Nikola Kapraljević
Druga akvizicija ove godine

Infinum novom akvizicijom ulazi u područje kibernetičke sigurnosti

piše Martina Čizmić
Business
Martina Ćustić, Derma Support
Startaj Hrvatska 2025.

Za svoju bebu napravila je vlastitu kremu: "Ideja je došla kada sam osjetila očaj i nemoć"

piše Zimo
Business
Automobilski čipovi, ilustracija
Opskrba čipova

Iz Kine dolaze nove loše vijesti za automobilsku industriju

piše Hina
Business
Okrugli stol HGK
Borba protiv piratstva u digitalnom dobu

Susjedi imaju rješenje? U Hrvatskoj je potrebna hitna akcija protiv piratstva jer financijski gubici su ogromni

piše Hrvoje Jurman
Business
Otvaranje 20. ATD-a
ATD20

Kako AI i agentski AI utječu na inovacije, kako se transformira uloga inženjera u poslovnim procesima i kakvo je cyber stanje nacije?

piše Martina Čizmić
Business
Money Motion 2025
Money Motion 2026.

Sve što trebate znati o snažnoj godini rasta za FinTech: Ova tri genijalna stručnjaka morate poslušati

piše Zimo
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima