Što je popularnije na Google tražilici: Pokemon Go ili pornografija?

Globalno ludilo izazvano igricom Pokemon Go poprimilo je doista nevjerojatne razmjere koji iznenađuju sve

Tomislav Ćuto Tomislav Ćuto | 16.07.2016. / 14:48

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

 Možda vam zvuči stupidno kada oni koji su se zarazili "Pokemon Go pandemijom" ponue objašnjenje kako je "igrica zapravo sjajna jer nas je natjerala da izađemo van i ostavimo se računala", ali milijuni ljudi diljem svijeta očigledno smatraju da je ovo doista nešto fenomenalno. Teško se zapravo i prisjetiti kada je neka od mobilnih igara izazvala ovakvu histeriju, zbog koje u Nintentu trljaju ruke. Jer, otkako su u javnost pustili Pokemon Go, vrijednost njihovih dionica narasla je za nevjerojatnih 86%, što je iznenadilo ne samo sve tržišne analitičare, nego vrlo vjerojatno i same čelnike Nintendo korporacije. Ako su u posljednjih nekoliko godina čučali negdje daleko u kutu velike scene, Pokemoni su ih ekspresno vratili i lansirali ravno pod svjetla pozornice namijenjena najvećim igračima. 

Kako se širi broj zemalja u kojima je igra dostupna, tako raste i interes za Pokemon Go manijom. Njemci, Talijani, Španjolci, Portugalci, Britanci, svi oni mogu od ovog tjedna uživati u čarima koje nudi ova zabavna igrica. Nakon tjedan dana je Pokemon Go po broju aktivnih korisnika iza sebe ostavio čak i Twitter, procjenjuje se kako trenutno za Pokemonima traga otprilike 20 milijuna ljudi, ali broj iz sata u sat nezaustavljivo raste. Možda vam je čudno da korisnici Pokemon Go igre više vremena troše u potražnji za malim simpatičnim likovima nego što to čine na Facebooku, a onda će vam još čudniji biti podatak koji je objavio Google. Pokemon Go je u posljednjih tjedan dana jedan od najpopularnijih pojmova koji se upisuje u Google tražilicu, popularniji čak i od vječitog lidera među pojmovima na internetu - porn. U ovom trenuku je "Pokemanija" popularnija od pornografije... 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti