Nema više srca i palaca gore: Instagram i Facebook kreću sa skrivanjem broja lajkova na objavama

Lajkovi, koji su na Instagramu u obliku srca a na Facebooku u obliku palca gore, mogu se koristiti za mjerenje popularnosti postova i za korisnike osobno i za one koji profesionalno generiraju sadržaj te za tvrtke.

Hina | 26.05.2021. / 16:34 komentari
Društvene mreže (Foto: AFP) (Foto: Afp)

 Instagram, aplikacija za dijeljenje fotografija u vlasništvu Facebooka, pokreće opciju koja korisnicima omogućuje da sakriju broj lajkova na objavama, novitet koji će uskoro biti dostupan i na Facebooku.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Samsung Galaxy S25 serija - 11 Nakon Britanaca, pozvali i Amerikance Iz Samsunga pozvali korisnike na aktivaciju važne opcije na telefonima

Korisnici Instagrama moći će sakriti broj lajkova na svim postovima na svome zidu i na vlastitim postovima. Obje opcije bit će dostupne na Facebooku "u nekoliko idućih tjedana", priopćio je Instagram u srijedu.

U razgovoru s novinarima, šef Instagrama Adam Mosseri rekao je da je cilj dati ljudima kontrolu nad njihovim iskustvima na aplikaciji.

Rekao je da testiranje nove opcije skrivanja lajkova nije pokazalo velike promjene što se tiče utjecaja na psihološko stanje korisnika, no dodao je da su korisnici o tome imali podijeljena mišljenja.

Lajkovi, koji su na Instagramu u obliku srca a na Facebooku u obliku palca gore, mogu se koristiti za mjerenje popularnosti postova i za korisnike osobno i za one koji profesionalno generiraju sadržaj te za tvrtke.

Instagram je nedavno provodio testiranja tako što je malom broju globalnih korisnika dao mogućnost biranja između pokazivanja broja lajkova i skrivanja. Kompanija je rekla da je to nekim korisnicima bilo korisno, dok je druge živciralo što su izgubili metriku.

Mosseri je rekao da nije očekivao da će vidjeti značajnu promjenu u korisničkom iskustvu poslije te promjene. Rekao je da su kreatori sadržaja na društvenim mrežama koji imaj broj pratitelja bili podijeljenog mišljenja, a da su zabrinuti bili manje uhodani kreatori sadržaja.

Instagram se suočio s neugodnom situacijom zbog svojih planova da napravi verziju aplikacije za djecu do 13 godina i pučki pravobranitelji iz 44 američke savezne države pozvali su Facebook da odustane od toga plana.

Vezane vijesti