Facebook pokreće platformu za edukaciju o prisutnosti na online kanalima malih i srednjih tvrtki u Hrvatskoj

Treninge pripremaju hrvatski stručnjaci kojima je cilj pružiti korisno znanje i informacije poduzetnicima.

Martina Čizmić | 01.07.2021. / 08:02

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Male i srednje tvrtke u Hrvatskoj dobivaju još jedan kanal za besplatnu i interaktivnu obuku. Naime, Facebook je najavio pokretanje platforme Boost with Facebook u Hrvatskoj, internetske stranice na kojoj će biti objavljeni webinari o prisutnosti na online kanalima i stvaranju kreativnog sadržaja te primjeri hrvatskih tvrtki na temu učinkovite upotrebe digitalnih alata kako bi se malim i srednjim poduzetnicima pomoglo u nastavku poslovanja nakon lockdowna. Svi treninzi bit će dostupni na stranici od 5. srpnja.

Upravo su se tijekom proteklih godinu i pol male i srednje tvrtke našle pred najvećim izazovima jer su u velikom broju morale promijeniti, usporiti, a u nekim slučajevima i zaustaviti poslovanje zbog pandemije. Istovremeno, velik broj tvrtki morao je brzo prilagoditi svoje poslovanje i prebaciti se na komunikaciju s poslovnim partnerima i klijentima u potpuno digitalnom obliku. Za neke je to bila prirodna transformacija poslovanja, dok su se druge našle pred teškim zadatkom. 

Svjesni smo toga da mnogi problemi s kojima se danas susreću poduzetnici neće odmah nestati, čak i kada se ukinu ograničenja. Kako bismo im pomogli da prebrode ovo teško razdoblje, želimo da iskoriste potencijal koji nude internet i besplatni alati Facebooka i Instagrama. Cilj nam je pružiti korisno znanje i informacije što većem broju malih i srednjih tvrtki, pojasnila je Eva Ivančić, menadžerica za javne politike za srednju i istočnu Europu u Facebooku.

Pokretanje platforme Boost with Facebook bit će predstavljeno 5. srpnja online događajem uživo – besplatnom Facebook Live radionicom o digitalnim alatima, gdje će sudionici naučiti kako povećati prisutnost na online kanalima, osvijestiti se o važnosti ponuda i saznati više o digitalnom marketingu.

Pokretanje platforme Boost with Facebook odvija se pod počasnim pokroviteljstvom Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike Republike Hrvatske i u partnerstvu s lokalnim partnerom Httpoolom. Uz pokretanje platforme, Facebook u suradnji s Ministarstvom rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike i Hrvatskim zavodom za zapošljavanje dodjeljuje 200 stipendija za dobivanje certifikata Blueprint. Zainteresirani pojedinci mogu se obratiti svom savjetniku za zapošljavanje u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje ili poslati upit na marina.tomic@hzz.hr.

Kao Ministarstvo nadležno za tržište rada, svjesni smo prilika i izazova koji su pred nama – tranzicija prema zelenom i digitalnom značajno će preoblikovati naše poslovanje i svakodnevni život, izjavio je Josip Aladrović, ministar rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike Republike Hrvatske. Kako bi ostali uspješni, u sklopu našeg partnerstva s Facebookom dodijelit ćemo im 200 stipendija i programa, koji će im pomoći osnažiti poslovanje s pomoću digitalnog marketinga, kako bi povećali svoju vidljivost i time proširili mrežu kupaca. Razvoj vještina naša je dugoročna misija u nadolazećem razdoblju, zbog čega ćemo Nacionalnim planom otpornosti i oporavka uspostaviti novi sustav vaučera za stjecanje vještina, koji će omogućiti zaposlenim i nezaposlenima da steknu vještine koje se na tržištu traže. Suradnja s globalno priznatim i uspješnim tvrtkama poput Facebooka predstavlja odličnu priliku za obostrani prijenos znanja, a korisnici će dobiti priliku dodatno unaprijediti svoje vještine kako bi bili konkurentniji na tržištu.

Nakon pokretanja platforme, kako su objasnili u Facebooku, tijekom četiri tjedna održat će se niz unaprijed snimljenih treninga za poduzetnike. 

Online obuku pripremaju hrvatski stručnjaci, a pokrivat će sljedeće teme:
- Stvaranje čvršće povezanosti s Messengerom i interakcija s korisnicima putem - Facebook Messengera i Whatsappa
- Izgradnja učinkovite strategije oglašavanja i izrada oglasa
- Priprema strategija kampanja u Ads Manageru
- Povećavanje lojalnosti korisnika

Ti će se treninzi objavljivati jednom tjedno u centru obuke Boost with Facebook.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti