Business Rezultati će biti poznati u studenom HUDI pokreće istraživanje o veličini tržišta i strategijama digitalne pretplate u Hrvatskoj piše Zimo
Business SoMo Borac Digitalna revolucija: Otkrivamo najnovije trendove u industriji digitalnog oglašavanja i izdavaštva piše Zimo
Business Rezultati istraživanja AdEx 222 milijuna eura uložena u digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2022. godini piše Zimo
Business Temeljen na stvarnim podacima Objavljen prvi detaljan digitalni AdEx – analiza ukupnih ulaganja u digitalni marketing u Hrvatskoj piše Zimo
Business Promjene u vrhu Ivan Pleše postaje novi predsjednik Hrvatske udruge digitalnih izdavača, poziciju izvršnog direktora preuzima Ozren Kronja piše Zimo
Business Prekretnica u razvoju tržišta Digitalni izdavači pokreću prvo detaljno istraživanje o potrošnji na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj - digitalni AdEx piše Zimo
Business Zajednički interesi izdavača Standardizacija je ključ za rast digitalnog medijsko-marketinškog tržišta i povećanje ulaganja o online oglašavanje piše Hrvoje Jurman